Световният гигант Disney бе обявен за най-автентичната марка в света, според изследване на консултантската компания Cohn & Wolfe.

Пиар компанията е изготвила класацията на базата на изследване сред над 12 000 потребители на 14 световни пазара.

Потребителите са давали оценки на над 1 600 марки по три ключови показателя, които са определяли автентичността на една марка - надеждност, почтителност и свързана с реалността.

Изследването сочи висока норма на цинизъм, като четири от петима потребители не смятат, че глобалните марки са „отворени и чести“. Най-високо е нивото на цинизъм в Западна Европа, където едва 7% смятат, че марките са „честни“.

За сравнение, в САЩ цели 23% са на подобно мнение, а в Китай доверието към брандовете е дори по-високо – 36%.

Ето и десетте марки, събрали най-много точки от потребителите:

10. Lego – 88.19 токи

9. Adidas – 89.13 точки

8. Samsung – 89.52 точки

7. Audi – 89.52 точки

6. Intel – 90.01 точки

5. Apple - 93.71 точки

4. Amazon – 94.04 точки

3. Microsoft – 94.12 точки

2. BMW – 94.41 точки

1. Disney – 96.62 точки