И-мейлът, Facebook, нискобюджетните линии промениха света на бизнеса завинаги.

CNBC събра десетте продукта (или компании), които промениха света на бизнеса:

Apple iPhone

Blackberry преобрази начина, по който общуват бизнесмените, но Iphone имаше глобално значение. Това е на практика първият джобен компютър.

App Store също се оказа революционен продукт.

Amazon.com

Започна като онлайн книжарница и тотално промени света на търговията. Притесниха дори Wal-Mart, които от 2009 г. насам водят ценови войни с Amazon, особено по време на празниците.

Email

Кога за последно писахте писмо на хартия? Няма нужда да казваме нищо повече.

Twitter/Facebook

Преди време трябваше да се обаждаме по телефона, за да се чуем с близки. Имаше приятели и роднини, с които не се бяхме виждали с години, не знаехме как изглеждат децата им, забравяхме къде работят.

Това вече не може да стане. Само добавяте някой за контакт в социалните мрежи и вече сте в течение на живота му.

Google

Преди години трябваше да отидем до библиотеката и да загубим половин ден в ровене в книги, за да научим нещо, което сега правим за няколко минути с няколко клика на мишката.

Google се намесва и в други сфери като реклама и новини.

YouTube

Един от основните виновници много очи да се пренасочат от телевизора към компютъра.

През февруари сайтът е имал 11 млн. посетители, които са прекарали средно 15-20 минути в него.

Craigslist

Обявите бяха основна част от приходите на вестниците. Вече не.

Southwest Airlines/JetBlue

Влиянието на Southwest започна да се чувства още в късните 90-те.

Ниски цени, електронни билети, чувство за хумор - превозвачи като тези две компании промениха авиобизнеса.

Nintendo Wii

Wii е лидер по продажби в сектора. Докато Sony и Microsoft следваха традиционния път при конзолите, Nintendo се фокусира над това да създава игри, които са лесни за игра.

Netflix

През 1997 г. Blockbuster продаде Netflix, защото считаше, че хората предпочитат личния контакт, когато вземат филми под наем. Днес Blockbuster има 500 магазина, спрямо 4000 през 1997 г.

Дори Apple и Amazon започнаха да инвестират в онлайн видео потоци.