В рекламата агресивността и провокативността могат много да помогнат, но къде е границата?

Това са 15 реклами, които са предизвикали скандали в различни краища на света, довели са до огромен брой оплаквания и в крайна сметка, са били спрени.

Вижте ги:

Тази реклама на Bacardi в Канада е спряна, тъй като е обидна за жените.

Kiss Tobacco. Рекламата е от Израел. Спряна е заради непристойната поза на двете кутии.

Рекламата на ирландския букмейкър Paddy Power показва залагания за това какви шансове имат двете възрастни жени да пресекат улицата без да бъдат ударени от кола. Рекламата е свалена, тъй като е обидна за възрастните хора.

Тази реклама на Energizer от Чили не е била одобрена от самия рекламодател.

Тази реклама на NO2ID във Великобритания е спряна заради асоциацията с Хитлер.

Рекламата е от Великобритания. Спряна е заради кадри на насилие.

Тази реклама на Министерството на здравеопазването във Великобритания против тютюнопушенето е спряна, тъй като плашела децата.

Този кадър на Gucci от Великобритания също е спрян.

„Красота, за която да умреш“ е слоганът на тази забранена реклама.

Този кадър на Diesel е спрян във Великобритания.

Този кадър на руско финансов списание е спрян, заради „аморалност“.

Този постер е на филм от САЩ. Забранен е заради неприлично поведение не играчките.

Прекалено провокативна реклама на Tom Ford в САЩ. Не е спряна, но е рекордьор по оплаквания.

Този постер против тютюнопушенето в Китай е забранен, заради неуместна асоциация с атентатите в САЩ.

Този постер на американската фондация Breast Cancer Fund не е одобрен за отпечатване в медиите на Viacom, тъй като белезите от мастектомията на модела могат да бъдат „прекалено шокиращи“ за аудиторията.