Всички знаят, че уебстраницата на една компания е изключително важна.

Тя трябва да бъде удобна и полезна за потребителите, а и атрактивна.

Оказва се, обаче, че някои от най-големите в бизнеса не се съобразяват с тези правила.

Berkshire Hathaway на Уорън Бъфет, например, изглежда крайно старомодно.

Вижте някои от най-грозните уебстраници на компании за милиарди долари:

5. Уорън Бъфет: 46 млрд. долара

Уебсайт на Berkshire Hathaway

Бъфет е вторият най-богат човек в САЩ. Неговият сайт представлява бяла страница с няколко линка.

4. Елон Маск – 2.4 млрд. долара

Уебсайт на: Musk Foundation

За последно сайтът е обновен през 2006 година!

На него няма почти никаква информация за компанията - само 4 изречения!

3. Дейвид Черитън: 1.3 млрд. долара

Професор в Станфорд - уебстраница

Това е човекът, който е написал едни от първите чекова за Сергей Брин и Лари Пейдж през 1998 година. Те използвали парите, който той им платил за дизайн на своя нов проект: Google.

Юеритон е известен като много пестелив, той сам подстригва косата си и най-вероятно не иска да влага пари в уебсайта.

2. Надхми Аучи: 1.5 млрд. долара

Страница на: General Mediterranean Holding

Страницата на този имотен магнат е истински кошмар. Enter бутони за всяка нова страница, цвета, всичко е ужасно.

Нищо не подсказва, че активите на неговата компания са на стойност около 4 млрд. долара.

1. Карл Берг: 1 млрд. долара

Страница на: Mission West Properties

Страницата е ужасно грозна, а гръмкото обещание: “We will be competitive on any market deal!” (Ще се състезаваме на всеки пазар!“, написано с червени букви на бял фон е по-подходящо за страница на квартален автосалон, пише сп. Форбс.