Автомобилните компании отчитат повишение на лоялните клиенти. Повечето хора днес има вероятност да са лоялни към една марка, която име любима, показва изследване на IHS Automotive.

Има различни фактори, които допринасят за това една марка да има силна фен база, но се забелязва, че тези с по-голямо портфолио от продукти имат повече лоялни фенове.

Някои много престижни световни марки не са в класацията, само заради по-малката си продуктова гама. Сред тях е Porsche. Може да имате модел 911, но когато на следващата година ви се наложи да купите голяма семейна кола, ще трябва да се обърнете към друга марка. Тази класация показва колко клиенти са се върнали за втора или следваща покупка към марката. Изследването е направено сред американските потребители.

Виж още: Десет факта за автомобилния парк в България

Ето кои са 10-те автомобилни марки с най-лоялни фенове на американски пазар. Даден е и процентът клиенти, които са се върнали за втора или следваща покупка:

1. Ford – 64%

2. Mercedes-Benz – 57.8%

2. Toyota – 57.8%

4. Nissan – 57.4%

5. Chevrolet – 56.4%

6. Subaru – 55.9%

7. Honda – 54%

8. BMW – 53.1%

9. Lexus - 52.4%

10. Hyundai - 51,2%