Facebook на практика е едно състезание по популярност. За компаниите, които в момента използват социалната мрежа, всичкo се свежда до това колко хора те “харесват”.

На фона на все повечето компании, които използват различни стратегии по отношение на социалните медии е интересно да се види кой печели и кой губи във Facebook.

Тази класация се фокусира конкретно върху компании, които продават прoдукти на потребителите и е изготвена по данни на Likester, която управлява маркетинговата платформа Likester AdCenter. (В класацията не са включени марки свързани с развлекателната индустрия, знаменитости и компании като YouTube, които разбираемо получават много повече „харесвания” от всички други.)

Повечето компании в класацията са големи марки, но има и някои изненади. Вижте кои са 20-те най-харесвани компании във Facebook:

20. Burberry - 13.2 млн. харесвания
19. Levi's - 13.4 млн. харесвания
18. Zara - 14.2 млн. харесвания
17. Disneyland - 14.9 млн. харесвания
16. Adidas Originals - 15.4 млн. харесвания
15. Nutella - 16 млн. харесвания
14. Ferrero Rocher - 16.2 млн. харесвания
13. Target - 17.5 млн. харесвания
12. Monster Energy - 18 млн. харесвания
11. Walmart - 19 млн. харесвания
10. Victoria's Secret - 19.3 млн. харесвания
9. Pringles - 20.1 млн. харесвания
8. McDonald's - 21.7 млн. харесвания
7. Skittles - 22.7 млн. харесвания
6. Oreo - 27.6 млн. харесвания
5. Red Bull - 29.6 млн. харесвания
4. Starbucks - 31.3 млн. харесвания
3. Converse - 32.7 млн. харесвания
2. Disney - 37.8 млн. харесвания
1. Coca-Cola - 47.6 млн. харесвания