В два нови доклада Forrester Research, Inc, обяви Oracle за лидер сред CRM решенията. Докладите "The Forrester Wavе: CRM решения за големи организации, Q2 2010" и "The Forrester Wavе: CRM решения за средноголеми организации, Q2 2010," изготвени от Вицепрезидента и главен анализатор на Forrester Уилиам Бенд и публикувани през юни 2010 г., определят Oracle CRM On Demand като лидер сред тези решения, се казва в официално прессъобщение от отличената компания.

Forrester отбелязва, че Oracle CRM On Demand "е постигнал успех на пазара, защото има същите предимства като други CRM SaaS (софтуер като услуга) решения: бързина на работа спрямо добавена стойност, отлична ползваемост и ниска първоначална инвестиция. Предложението привлича не само средноголеми предприятия, но е предпочитано и от все повече отдели в големи компании."

Според доклада: „Oracle CRM On Demand има иновативни характеристики, като „социален" CRM, който стимулира съвместната работа, иновациите и въвеждането на CRM вътре в организациите, предоставянето на диференцирани ценови оферти и услуги на крайните потребители. Продуктът разполага с добра система за автоматизация на продажбите (SFA) и възможности за управление на партньорските

канали. Той предоставя добри решения за обслужване на клиенти, за управление на клиентски данни и анализи."

Forrester отличи Siebel CRM на Oracle за лидер сред CRM продуктите за големи организации. "Siebel CRM е създаден да предоставя солидни услуги, които позволяват на организациите по-добре да адресират нуждите на клиентите си. Пакетът за големи организации Siebel CRM е водещ сред тези продукти заради най-богатото разнообразие от CRM функционалности, които предлага. Например, приложения за продажби, маркетинг, услуги за клиенти, услуги на място, управление на връзки с партньорите и управление на клиентски данни."

Forrester отличи и пакетите Oracle E-Business Suite CRM и PeopleSoft Enterprise CRM.