Китайските градове се изкачват в класацията на водещите търговски зони в света

1281
Китайските градове се изкачват в класацията на водещите търговски зони в света

Развиващите се пазари като Китай се превръщат във все по-големи търговски зони на фона на бурното развитие на икономиките им през последните няколко години, сочи изследване на MasterCard.

Лондон и Ню Йорк запазват обаче позициите си на водещи световни търговски центрове за втора поредна година, в която се прави изследването. На трета позиция е класирано Токио.

Значително изкачване в класацията правят водещите градове на развиващите се страни от Азия, като например Шанхай се изкачва до двадесет и четвърта позиция от тридесет и втора в миналогодишната класация.

Растящата роля на китайските градове затвърждава водещата позиция на икономиката на страната в азиатския регион.

Други китайски градове, които са включени във водещите 75 търговски дестинации в света, са Пекин, Шенцен и други.

Сингапур е още един голям азиатски търговски център, който попада сред десетте водещи дестинации, като се изкачва до четвърта позиция от шеста. В топ десет влизат още Хонг Конг и Сеул.

Някои от водещите щатски градове бележат загуба на позиции в класацията, като например Лос Анджелис изпада до номер десет от седемнадесетата си позиция година по-рано, Бостън губи осем места в класацията до двадесет и първо място, Сан Франциско пада до 28-мо място от 18-то преди година.

Класацията на MasterCard е направена въз основа на няколко критерия - законовата и политическа рамка, леснотата за правене на бизнес, икономическа стабилност, финансови потоци, бизнес центрове, технологии и квалификация на персонала.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg