Компаниите с най-лоялните клиенти

2848
Компаниите с най-лоялните клиенти

Често се казва, че хората не купуват продукта, а марката. За това е много важно за една компания да има лоялна група клиенти.

Консултантската компания BrandKeys направи проучване на компаниите с най-лоялни клиенти. Класирани са около 500 марки.

Вижте най-силните компании в САЩ в някои от най-популярните категории:

Мобилни телефони: Apple

Това не е никаква изненада. Колко компании могат да накарат хиляди хора да се редят на опашка пред магазини в очакване на продукт, от който нямат първа необходимост?

Apple е на първо място и при лаптопите. Компанията е на второ място в общата класация.

Автомобилна компания: Hyundai

Корейската компания е на пето място в генералното класиране. Сред най-силните страни на марката са достъпните цени и гаранцията от 10 години и 100 000 мили.

Бърза закуска: McDonald's

Веригата е инвестирала милиарди долари в подобряване на ресторантите, като ремонтира тоалетните, постави плазмени телевизори и др.

McDonald's е на седмо място в генералното класиране.

Онлайн магазин: Amazon

Всяка година изникват нови и нови онлайн бизнеси, но Amazon продължава да е номер 1. Успехът на компанията се гради на две неща - ниски цени и перфектно обслужване.

Кафе: Dunkin Donuts

Starbucks може да е най-голямата верига кафенета в света, но по въпроса на лоялността на конкурентите остава на второ място.

Американска банка: Wells Fargo

В момента не може да се каже, че има банка, която хората харесват, но доколкото това е възможно, точките обира Wells Fargo.

На последно място тук са Bank of America и CitiGroup, които получиха държавна помощ.

Социална мрежа: Facebook

Facebook е не само по-популярната мрежа, но и в нея хората влизат по-често и се задържат повече време.

Мобилен оператор: AT&T

Те може да имат известни проблеми в момента, особено около iPhone, но в края на краищата, са най-харесваният оператор в страната на неограничените възможности.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg