Всяка уважаваща себе си компания трябва да има страница във Facebook.

Кои марки имат най-много фенове?

В топ 10 има някои изненади. Converse има две страници в топ 10, а най-големият производител на спортни дрехи и обувки в света Nike не влиза изобщо в списъка. На номер 5 пък са бомбоните Skittles.

1. Coca-cola - 20.7 милиона

Компанията има профили в Twitter, Flickr и YouTube, но не и във Facebook. Този профил е създаден е от почитатели, които успяха да ривлекат над 20 милиона фена.

2. Starbucks - 18.8 милиона

Компанията не е много активна в писането на статуси. Жалко, при положение, че има 18 милиона последователи.

3. Oreo - 15.8 милиона

Страницата е създадена от Kraft. Редовно се избира „фен на страницата".

4. Disney - 15 милиона

Ако се броят всички видове Disney (Disney pixar, Disneyland и др.) компанията ще излезе на първо място.

5. Skittles - 14.3 милиона

Изненадата в класацията - бонбоните са петата най-харесвана марка в света.

6. Red bull - 14.1 милиона

Компанията често пише статуси и забавлява феновете си с конкурси и игри.

7. Converse All Star - 11.9 милиона

Converse изпреварва убедително Nike, Adidas и всички други спортни марки и то два пъти! Компанията (незнайно защо) има две страници. И двете са пълни с ентусиазирани фенове, които се надпреварват да качват снимки на маратонките си и да ги коментират.

8. Victoria's Secret - 10.6 млн. долара

Страницата е стилна, а присъствието на VS в топ 10 не е изненада.

9. Converse - 9.9 милиона

Втората група на Converse се изписва без „all star". Стената и тук е пълна със снимки на маратонките на юзърите.

10. Pringles - 8.4 милиона

Стената се обновява често с постове и анкети. Има бутон „overshare", за да можете да досаждате на приятелите си.

Станете фен на Profit.bg във Facebook