Тези десет марки имат лоялна клиентска маса сред дамите (и не само). Те се асоциират с качество, стил и висока класа.

Виж още: Топ 10 модела на Christian Louboutin

Вижте кои са компаниите с най-лоялни фенки сред жените:

10. Nike

Когато става въпрос за спорт, дамите предпочитат да бъдат видени в екип на Nike.

Компанията е основана през 1964 година и е базирана в Орегон.

Името идва от гръцката богиня Нике.

През 2013 година компанията има 25.3 млрд. долара приходи.

Компанията спонсорира някои от най-известните спортисти в света. На снимката е спонсорираната от тях олимпийска шампионка в леката атлетика Алисън Филикс.

9. Louis Vuitton

Основана е през 1984 година и първоначално прави куфари.

През 2012 година има приходи в размер на 4.36 млрд. долара.

Има магазини в цял свят, а чантите им се носят от най-известните дами в Холивуд.

8: Marc Jacobs

Марк Джейкъбс основава компанията си през 1987 година.

Преди това той е бил директор в Louis Vuitton в продължение на 16 години.

Днес има 285 магазина в 60 държави по света.

7. Forever 21

Историята на тази марка започва през 1984 година.

За 2012 година компанията има приходи в размер на 3.4 млрд. долара. Има 480 магазина в различни локации по света.

6. Urban Outfitters

В началото компанията продава мебели в Пенсилвания. Първият магазин отваря през 1972 година.

Днес има 401 магазини в целия свят.

5. MAC Cosmetics

Компанията е основана през 1984 година в Канада, но по-късно се мести в Ню Йорк.

4. Chanel

Коко Шанел основава легендарната компания през 1909 година. През 2012 година отчитат приходи в размер на 8.6 млрд. долара.

Днес имат 310 магазина на четири континента.

3. H&M

Hennes & Mauritz е основана през 1946 година.

За 2012 година приходите й са в размер на 21.25 млрд. долара.

Предлага стилно облекло, както и аксесоари бельо на разумни цени.

Днес H&M е втората най-голяма верига дрехи в света след ZARA.

Тя има 2 629 магазина в 53 държави.

2. PINK Victoria’s Secret

Компанията е основана през 1977 година. За 2012 година отчита приходи в размер на 6.12 млрд. долара.

Линията Pink стартира през 2002 година и таргетира млади момичета.

1. Sephora

Френската компания е основана през 1970 година.

За 2012 година приходите й са в размер на 2.64 млрд. долара.

Тя е собственост на Louis Vuitton Moet Hennessey.

Днес контролира 1 300 магазина в 27 държави.