От CNBC и Factset разгледаха най-големите загуби, обявявани от компании в S&P 500 за последните 10 години. Вижте кои 10 финансови резултати водят в класацията:

Sprint Nextel

Тримесечие: 4-то на 2007 г.

Загуба: 32.7 млрд. долара

С отчетена инфлация: 36.2 млрд. долара

Sprint обяви тази огромна загуба преди сливането си с Nextel Communications.

Интегрирането на двете компании създаде големи главоболия на Sprint и компанията трябваше да отпише 80% от 36-те милиарда долара, платени за Nextel през 2005 година.

От тогава насам компанията има слаби печалби, като за първо тримесечие тази година обявиха загуба от 863 млн. долара.

Conoco Phillips

Тримесечие: 4-то на 2008 г.

Загуба: 38.1 млрд. долара

С отчетена инфлация: 40.7 млрд. долара

Може би е странно да видим петролна компания тук, но след рецесията от 2008 година, търсенето на суровината намаля.

Цената на петрола падна с около 70% от пика на 145 долара от юли 2008 година до по-малко от 38 долара за барел през декември 2008 г.

Тази година компанията отдели дивизиите за рафиниране, маркетинг и химикали в дъщерната Philips 66.

AOL Time Warner

Тримесечие: 1-во и 4-о на 2002 година

Загуба: 54.2 млрд. долара и 44.9 млрд. долара

С отчетена инфлация: 69.2 млрд. долара и 57.4 млрд. долара

Когато AOL и Time Warner се сляха през 2001 година инвеститорите мислеха, че това е идеалната компания. Но след като дотком балонът се спука. Бракът между двата гиганта започна да се разпада.

Time Warner отдели интернет бизнеса през 2009 г.

Nortel

Тримесечие: 2-ро на 2009 година

Загуба: 19.4 млрд. долара

С отчетена инфлация: 25.2 млрд. долара

Nortel е една от големите жертви на пукането на дотком балона.

В крайна сметка компанията обяви фалит през 2009 година и в момента върви ликвидация на активите й в Канада и САЩ.

Wachovia

Тримесечие: 3-то тримесечие на 2008 г.

Загуба: 23.9 млрд. долара

С отчетена инфлация: 25.5 млрд. долара

Мнозина приписват проблемите на Wachovia на придобиването на Golden West Financial през 2006 година по време на имотния бум. След няколко години новите активи станаха воденичен камък около шията на компанията.

Депозантите започнаха да изтеглят парите си. След натиск от правителството Wachovia се съгласи да бъде придобита от Citigroup.

Viacom

Тримесечие: 4-то на 2004 г.

Загуба: 18.4 млрд. долара

С отчетена инфлация: 21.7 млрд. долара

За загубата може да се обвинява най-вече дивизията Infinity Broadcasting, която не донесе достатъчно приходи.

През 2005 година Viacom и CBS се разделиха, а Infinity стана CBS Radio. Днес CBS Corp., която е наследник на Viacom е печеливша компания с пазарна капитализация от 20 млрд. долара.

General Motors

Тримесечие: 3-о на 2007 г.

Загуба: 38.9 млрд. долара

С отчетена инфлация: 43.1 млрд. долара

Дори и преди кризата, автомобилните компании в САЩ не се справяха блестящо.

След фалит и помощ от правителството GM се завърна. Компанията отбеляза прилична печалба тази година.

AIG

Тримесечие: 4-то на 2008 г. И 3-то на 2008 година

Загуба: 61.7 млрд. долара и 24.5 млрд. долара

С отчетена инфлация: 66.9 млрд. долара и 26.2 млрд. долара

American International Group държи рекорда за най-голяма корпоративна загуба в САЩ.

Данъкоплатците спасиха компанията със стотици хиляди долари помощ. В замяна тя стана собственост на правителството на 80%.

От финансовата криза насам компанията разпродава активи, за да изплати заема, взе от правителството. САЩ все още притежават около 60% от застрахователя.