Жените и мъжете мислят различно и за това компаниите Buyology и uSamp са решили да проведат отделно изследване на любимите марки на жените и мъжете в САЩ.

Номер 1 и сред мъжете и жените е авиолиния Southwest. Хората я свързват с пътуване и приятни емоции. При мъжете има 2 автомобилни марки (Cadillad и BMW), при жените само една (Lexus). И при двата пола високо е класирана Dove. При мъжете това може да е странно, но психолози го обясняват с факта, че продуктите на Dove са били във всяка американска къща по времето на детството им и хората ги свързват с хубави спомени.

Ето и фаворитите сред жените и мъжете:

Жени

1. Southwest

Свързват я с: пътуване

2. Google

Свързват я с: научаване на нови неща

3. Hallmark

Свързват я с: хармония

4. Dove

Свързват я с: хармония

5. JetBlue

Свързват я с: пътуване

6. Hohl's

Свързват я с: хармония

7. Lexus

Свързват я с: превъзходство

8. Target

Свързват я с: хармония

9. Neutrogena

Свързват я с: хармония

10. Crest

Свързват я с: хармония

Мъже

1. Southwest

Свързват я с: пътуване

2. Cadillac

Свързват я с: превъзходство

3. BMW

Свързват я с: превъзходство

4. Dove

Свързват я с: хармония

5. Bed Bath and Beyond

Свързват я с: хармония

6. Apple

Свързват я с: превъзходство

7. Google

Свързват я с: превъзходство

8. Sharp

Свързват я с: превъзходство

9. GE

Свързват я с: превъзходство

10. Macy's

Свързват я с: хармония