През 2010 г. потребителите в САЩ и Канада са подали 1.1 милиона оплаквания срещу компании. Това е с 10% повече, от 2009 г.

Оказва се, че американците и канадците се оплакват най-много от кабелната телевизия и мобилните оператори.

Вижте десетте индустрии с най-много недоволство:

10. Ипотечни кредити

Подадени оплаквания: 9 545

Разрешен спор при: 81%

9. Интернет пазаруване

Подадени оплаквания: 12 950

Разрешен спор при: 61.4%

8. Мебели

Подадени оплаквания: 13 018

Разрешен спор при: 79.1%

7. Сервизи за ремонт на автомобили

Подадени оплаквания: 13 178

Разрешен спор при: 65.6%

6. Автомобили втора ръка

Подадени оплаквания: 14 520

Разрешен спор при: 70.6%

5. Агенции за събиране на вземания

В условията на криза, много хора пропускат да плащат кредитите си и тези дружества имат все повече работа и стават все повече агресивни. Сред оплакванията срещу тях дори има такива за заплаха за физическа саморазправа.

Подадени оплаквания: 15 876

Разрешен спор при: 80.2%

4. Банки

Подадени оплаквания: 22 648

Разрешен спор при: 98.2%

Въпреки всички критики за новите такси на банките, оказва се, че оплакванията срещу тях всъщност намаляват, и то с почти 25% за година!

3. Автодилъри

Подадени оплаквания: 24 698

Разрешен спор при: 87.4%

2. Мобилни оператори

Подадени оплаквания: 27 293

Разрешен спор при: 92.1%

Най-често оплакванията са за скрити такси или за увеличаване на и без това високите такси при прекратяване на договор.

1. Кабелна и сателитна телевизия

Подадени оплаквания: 30 985

Разрешен спор при: 98.6%

Оплакванията са най-вече за лошо инсталиране и скрити такси.

Кабелните и мобилните оператори си оспорват първото място по традиция. През 2009 г. мобилните оператори бяха на първо място в анти класацията, но тази година телевизиите си върнаха приза.