Рекламите от 60-те и 70-те години днес биха предизвикали огромно възмущение със сексизма си (виж някои тук).

Подобни реклами обаче се срещат и днес.

Вижте 10 шокиращо сексистки реклами от наши дни:

10 Фондация за даряване на органи от Белгия

Снимката на млада дама по бельо с надпис „Да дариш орган е най-вероятно единственият ти начин да влезеш в нея“ е проява на доста лош вкус.

9. Sony - Playstation Vita

Рекламният слоган „Може да я докосвате и от двете страни“ за PS Vita бе пуснат през 2011 година и показваше жена с гърди отпред и отзад.

8. 42 Below - Stil Vodka

През 2006 година новозеландската компания обиди рускините по света със своята кампания „Спечели булка от Русия“. Според рекламата руските жени са идеални, защото нямат нищо против да гледаш крикет на деня на Св. Валентин, дали си нисък или си дебел. Кампанията бе под формата на игра, като победителят в нея печелеше екскурзия до Москва, където се имаше организирани срещу с неомъжени момичета.

7. Компания за коли под наем

Сексът и рекламите на коли винаги са вървели ръка за ръка. Тази реклама обаче бе твърде скандална.

6. BMW - The Ultimate Attraction

Тази реклама се появи през 2002 година и не си спечели много фенове.

5. Remy Martin

Компанията продава луксозни алкохолни напитки.

Тази кампания на билбордове показваше жени в различни сцени с вързани ръце, вериги, оковани около шията и устата и други провокативни кадри.

4. Парфюм Lamb

Рекламата на парфюма на Гуен Стефани бе оприличена на края на порно филм, а слоганът „Искам те навсякъде по мен“ помагаше за това.

3. Бижута Natan Jewelry: затворени/отворени крака

През 2002 година бразилска фирма за бижута пусна тази реклама, която ясно казваше, че жените затварят и ли отварят краката си за бижута.

2. Nando’s

Рекламата показваше жена, която има толкова големи гърди, че не

успява да види картофите в чинията си. Тя бе забранена в САЩ. През 2007 година друга рекламна компанията постави рекрод за най-много оплаквания от зрители. В нея жена с прашки танцува на пилон, а след това сервира храна на децата си.

1. Dolce and Gabbana

Тази реклама бе оприличена на сцена на групово изнасилване, заради това, че моделът държи ръцете на жената, която е на земята, а в кадъра има още няколко мъже около двойката.