Малките текстови реклами, които излизат встрани на екрана при търсене на определена дума в интернет търсачката Google, на практика генерират 97% от приходите от реклама на интернет компанията за последната една година.

Щатската интернет-търсачка прави по около 3 млрд. долара всеки месец от реклама, като тази цифра продължава да нараства.

Изследване на WordStream посочи кои са най-скъпите думи, за които се плаща за реклама срещу изписването им. Изследването стига до извода, че първите 20 категории сумарно допринасят за около 70% от приходите на компанията от реклама.

Най-скъпата дума е "insurance" (в превод - застраховане), като на рекламодателя му струва над 54 долара за един посетител, или по-точно 54.91 долара.

Това е сумата, която рекламиращият плаща всеки път, когато някой кликне на рекламата срещу посоченото дума.

Второто място в класация се заема "loans" (в превод от англ. - заеми), като рекламодателят плаща средно 44.28 долара за клик.

Третата най-скъпа дума в класацията е „mortgage" (в превод - ипотека), за която се плаща по 47.12 долара за клик.

Следващата дума е „attorney" (в превод - адвокат), като всеки, който иска да рекламира нещо, свързано с нея, ще трябва да се бръкне по 47.07 долара за клик.

Топ десет в класацията на най-скъпите думи се попълва още от думите - credit (кредит), lawyer (адвокат), donate (дарявам), degree (диплома), hosting (хостинг) и claim (иск).