Най-скъпите марки в света

863
Най-скъпите марки в света

Google е най-скъпата марка в света, става ясно от класация на BrandFinance за месец септември.

Стойността на марката на търсачката е 48.278 млрд. долара, спрямо 44.294 млрд. долара през януари 2011 г.

Втората позиция се заема от Apple, чиято марка вече е оценена от консултантската компания на 39.3 млрд. долара, или близо 10 млрд. долара повече от началото на годината.

Трета и четвърта позиция се заемат отново от технологични компании - Microsoft и IBM. Любопитно е да отбележим, че за първи път Apple се нарежда преди Microsoft.

Челни позиции заемат още Wal Mart и Vodafone, следвани от General Electric и Toyota. В топ 10 попадат още AT&T и HSBC, докато Coca Coca се нарежда на 11-то място.

17-та позиция в класация се заема от McDonald's, а Pepsi и Nike са подредени респективно на 25 и 28-мо място.

Общо 81 марки в света са оценени на повече от 10 млрд. долара, докато подредената под номер 100 Directv е с оценка от 8.5 млрд. долара.

Методът, използван от консултантската компания Brand Finance при изготвянето годишната класация на най-скъпите марки в света, включва определянето на нетната стойност в момента на очакваните парични потоци в бъдеще.

Посетете и нашата Фейсбук страница

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Създайте идеалния климат у дома

Каквато и да е температурата навън и каквито и да са вашите...