Apple е най-скъпата марка в света, според новата класация на Eurobrand. Тя е и единствената марка в света, оценена на повече от 100 млрд. долара (100.24 млрд. долара), като нарастването спрямо година по-рано е от 43.9%.

Втората позиция се заема от Coca Cola с 59.98 млрд. долара, а трети се нарежда Microsoft с 53.97 млрд. долара.

Щатски компании заемат всички позиции в челната десетка.

Тук са още IBM (52.637 млрд. долара), Google (50.6 млрд. долара), Philip Morris International (48.31 млрд. долара), Procter & Gamble (47.14 млрд. долара), McDonald's (45.8 млрд. долара), Johnson & Johnson (44.66 млрд. долара) и AT&T, чиято марка се оценява на 44.49 млрд. долара.

Производителят на луксозни стоки LVMH, включващ марките Luis Vuitton, Moet, Hennessy е най-скъпата европейска марка с оценка от 34.3 млрд. долара, заемащ 14-та позиция.

Vodafone се нарежда на 17-то място с 28.57 млрд. долара, а ABInBev е 19-ти с 28 млрд. долара.

Марката на HP бележи най-голям спад спрямо година по-рано, като понижението е от 28.3 на сто.