От коя индустрия се оплакват най-много американските потребители? Банковата? Не.

Оказва се, че секторът с най-много жалби от потребителите е този на мобилните комуникации. През 2009 в Бюрото за по-добър бизнес (Better Business Bureau) са подадени общо 37 477 оплаквания срещу мобилни оператори в страната.

Причините варират от дефекти в мобилните телефони до сметките. Общо 97.4% от подадените оплаквания са разрешени от самите компании.

На второ място са кабелните и сателитните телевизии с 32 616 жалби.

Банките са едва на трето място с 29 920 жалби, което е с 42% по-високо от миналата година. Миналата година 140 банки са затворили в страната заради кризата.

На пето място са сайтове за онлайн пазаруване. Най-честите оплаквания там са, че промоции за „безплатно използване" се оказват платен абонамент, за който потребителят разбира чак след като получи сметката.