Най-добрите храни за здравословна закуска

10175
Най-добрите храни за здравословна закуска

6. Ленено семе

Ползите за здравето от лененото семе включват по-ниски нива на холестерола, на кръвната захар и дори превенция срещу рак на гърдата. Сложете в киселото мляко, смесете с овесени ядки или смелете на брашно.

7. Кисело мляко

То е друг отличен източник на протеин, богато е на калций и съдържа пробиотици, които помагат за поддържане на здрави черва и имунна система. Съчетайте с овесени ядки или с плодове за пълноценна закуска.

8. Чай

Черният, зеленият и белият чай съдържат антиоксиданти, но зеленият чай е може би най-здравословният. Според проучване той може да помогне за изгарянето на мазнини и за загубата на тегло.

9. Извара

Изварата е друг мощен източник на протеини. Тя е полезна колкото яйцата, но без мазнини. Изварата също така е богата на витамини от група В, витамин А и калций. Яжте я самостоятелно или смесете с плодове, яйца или зеленчуци.

10. Банани

Бананите са богати на калий и са чудесен старт за лека здравословна закуска или за междинно похапване. Те съдържат устойчиво нишесте, което не се усвоява от тялото и спомага за поддържането на храносмилането. Незрелите банани съдържат повече стойчиво нишесте от зрелите, които имат повече естествени захари.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg