Ето какво се получава, когато компаниите използват истински автомобили в рекламните си кампании:

Огромна Motorola RAZR разбита в кола в Русия.

Тази интересна реклама насърчава турското F1 Grand Prix.

Няколко реклами, поставени на неподходящи места

Няколко подобни зелени коли бяха паркирани из Сидни, Австралия. Те символизират опитът на Sony да компенсира въглеродните емиси, причинени от корпоративните пътувания на компанията.

Кампанията е от Денвър и напомня на хората да използват само това, от което имат нужда. Например да купуват употребявани наместо нови автомобили.

Това е съвместна рекламна кампания на турнир по тенис и K-Swiss.

Огромни стъпки в пясъка на плажа на Санта Моника и изпотрошена кола рекламират King Kong 3D.

Най-креативните реклами върху сгради

Екипът на Mercedes е успял да качи истинска кола на билборд.

Тази спирка рекламира първото нощно състезание на Формула 1 в Сингапур.

Nike се рекламира по време на световно първенство по футбол.

Това е част рекламна кампания, проведена в най-натоварените магазини в Белгия - Alfa Romeo MiTo в количка за пазаруване.