Ню Йорк излъчи най-добрата водка за 2016 година. Наградата е отредена на най-известната наша марка Flirt и връчена лично от създателя на International Spirits Competition мистър Адам Леви.

Това е марката водка с най-голям експорт у нас, като към момента в чужбина присъства с 24 вкуса на 83 пазара. Годината за нея завършва с редица признания за качество. Поредните два златни медала за Flirt бяха връчени от престижните International Spirits Competition и The Vodka Masters в тазгодишните им издания.

Едното злато е присъдено от Ню Йорк в индивидуална категория Vodka of the Year, а победителят е избран след дегустации на международни експерти и лично създателя на конкурса Адам Леви.

Второто злато е от най-престижния водка конкурс, който ежегодно организира специализираното световно списание The Spirits Business. За първа година редакторите на изданието включват в авторския си обзорен материал и Flirt, посочвайки я като впечатлителна за журито с нейните „мекота, елегантност и плавност, които запазват характерния за нейния производител стил“.

Същото списание през октомври публикува няколко страници с биографията на марката в изданието, изготвено за най-голямото специализирано световно изложение, състояло се в Кан, Франция, където тя представи новата си Flirt Platinum Filtered.

Там налага плодови Flirt и добре позната ни от 2011 година Flirt Silver Filtered. От януари 2017 година портфолиото й на външни пазари ще разрасне и с въведената в началото на тази година у нас Flirt Platinum Filtered.

Това е изключително чиста водка с иновативна филтрация, която направи марката уникална за родния пазар и я нареди до едва няколко други водки в света. Те притежават руския патент на най-съвременната технология за обработка и пречистване, който технолозите определят като бъдещето в производството на водка в световен план.

Именно постоянното развитие според световните тенденции, инвестициите в технологични нововъведения и множеството златни медали подкрепят имиджа на тази водка активно в чужбина, където дистрибуторите избират коя марка да налагат не само по нейния имидж, визия и качества, но и по престижа, който тя би носила на консуматорите на съответния пазар.

Водка Flirt бележи изключително бърз растеж на обемите продажби в рамките на последните две години. По предварителни данни за 2016 година най-големи ръстове има в Кения, Нигерия и Обединените Арабски Емирства.

Най-силна дистрибуция през настоящата година е отбелязала в Северна и Южна Америка, Близкия и Далечния изток и Европа. Там се налага успешно Flirt Silver Filtered стъпва на пазара на лукса и богатствата в ОАЕ и само за две години от непозната българска водка се превръща в премиум марка с гарантирано качество, а търговските гиганти в страната на богатствата я продават наравно с най-луксозните марки водки като Absolut, Finlandia, Belvedere, Grey Goose, Russian Standard.