Philadelphia Eagles и Kansas City Chiefs ще се изправят един срещу друг в последния мач от сезон 2022 в НФЛ - Супербоул LVII - на 12 февруари на State Farm Stadium в Глендейл, Аризона.

През следващите дни най-известните брандове също продължават да се подготвят за финала, доизпипвайки своите стратегии за най-голямата рекламна вечер, в която цената за излъчване на 30-секунден спот достига до $7 милиона.

Много брандове вече пуснаха тийзъри дни преди големия финал, за да заинтригуват публиката и със заявката, че най-интересното предстои. Ето какво подготвят шест от тях.

Pringles

Pringles ще се завърне в голямата игра за шеста поредна година с участието на поп звездата Меган Трейнър. Това е първият път, когато марката избира знаменитост за своята Супербоул реклама. В тийзъра Трейнър забива ръката си в кутия Pringles, което е намек към миналогодишната кампания Stuck.

Workday

Компанията за бизнес софтуер, която предлага счетоводни и HR инструменти за малки и средни фирми, купи първото си рекламно време за Супербоул. Марката използва рок иконите Ози Озбърн и Гари Кларк Младши в своите тийзъри, които обещават, че на 12 февруари „Корпоративният свят ще бъде разтърсен“.

Budweiser

Budweiser се завръща в голямата игра, пускайки рекламни тийзъри с номинирания за Грами хип-хоп изпълнител и продуцент Metro Boomin. Компанията заяви, че той "олицетворява същата смелост и решителност, които определят бранда".

Тийзърът също така намеква, че Budweiser се връща към класическия си слоган „This Bud’s For You“.

Doritos Doritos планира да популяризира новия си сладко-пикантен барбекю чипс по време Супербоул, като рекламата ще включва Джак Харлоу, който закачливо признава пред папараци, че е замесен в любовен триъгълник, докато опитва BBQ вкусa на Doritos.

Брандът също така дава шанс на феновете да се включат в кампанията - те трябва да споделят своя собствен „вдъхновен от триъгълник“ танц в TikTok с хаштагове #DoritosTriangleTryout и #Entry, за да участват.

Heineken

Heineken и Marvel се обединяват в кампания за популяризиране на предстоящия филм Ant-Man and The Wasp: Quantumania и Heineken 0.0. Цялата рекламата с актьора Пол Ръд ще се появи по време на големия финал.

Avocados from Mexico

Търговецът ще има 30-секунден тв спот, като това е осмият път, в който купува рекламно време във финала на Супербоул през последното десетилетие.

Новата реклама е с участието на Анна Фарис и ще популяризира „добри времена и добър вкус“ с хаштаг #MakeItBetter. 360-градусовата маркетингова кампания включва дигитални активации, както и билборд на Таймс Скуеър.

Организацията съобщи също, че ще използва AI инструмента ChatGPT и че е готова да покрие 95% от продажбите на авокадо по време на големия Супербоул уикенд.