Тези компании печелят от мързела на хората

10331
Тези компании печелят от мързела на хората

В днешно време на човек може да му се разминава това, че е мързелив.

Може да ви доставят храна вкъщи, можете да изпращате мръсните си дрехи за пране и дори можете да повикате някой да сглоби най-новата ви покупка от IKEA.

Разбира се, всичките тези удобства си имат цена. Това е лошо за портфейла ви, но е хубаво за компаниите, които ги предлагат.

Вижте няколко компании, които печелят пари от мързела на хората:

Фитнесите печелят най-много пари, когато не се появявате да тренирате

Фитнесите си имат начини да ви подлъжат да си купите членски карти за различни периоди от време. Половината от хората, които си купуват такива карти, обаче хвърлят парите си на вятъра.

Това е лоша новина за тях, но добра новина за фитнес индустрията.

Фитнесите печелят пари, когато си купите членска карта за определен период от време, а не когато ходите в залата и тренирате, което им позволява да изкарват печалба от вашия мързел.

GrubHub Seamless залага, че хората ще са прекалено заети, за да се занимават с готвене

Компанията, която дава възможност на клиенти да похарчат 11 000 долара за доставки на суши, се възползва от хора, които са прекалено мързеливи, за да готвят или дори да отидат до ресторанта.

Това е доходоносен бизнес, както показват документи, подадени във връзка с IPO-то на компанията. GrubHub, която се сля с конкурентната компания за доставка на храна Seamless през 2013 г., е генерирала 100 млн. долара приходи за миналата година.

Вижте още: Мразите ли да подреждате гардероба? Вижте това изобретение

Кабелните оператори разчитат на това, че няма да си правите труда да сменяте доставчика

Обаждането в кабелната компания и договарянето на по-добри условия може да ви спести доста пари всеки месец и е по-малко болезнено, отколкото си мислите.

Това важи и за сменянето на доставчика, когато цените ви се покачат.

Повечето хора обаче не отделят време за нито едно от двете неща (ако трябва да сме честни, кой обича да се обади и да го оставят да чака на телефона, а след това да чака и техници), така че на компаниите им се разминава това, че таксуват с по-високи цени.

Keurig дава възможност на клиенти си да влагат минимални усилия в направата на кафе

С машините на компанията за единични дози кафе е изключително лесно човек да си приготви ободряващата напитка. Слагате капсула с кафе, натискате копче и готово.

Въпреки че са критикувани за количеството боклуци, които генерират, а създателят им е споделял, че съжалява за това, че е измислил капсулите, тези машини носят сериозни приходи на Keurig.

През 2015 г. компанията е генерирала 4.5 млрд. долара приходи.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg