От McDonald’s са изпратили на заведенията си в САЩ наръчник от 59 страници във връзка с отварянето им. Според инструкциите те трябва да направят десетки промени, информира Wall Street Journal.

Гигантът в сферата на бързото хранене моли операторите на заведения на франчайз да налагат социално дистанциране, да почистват тоалетните на всеки половин час и да изключват машините за безалкохолни, ако не могат да назначат служител, който да оперира с тях, според изданието.

Отделните щати позволяват на ресторантите да отворят отново с ограничен капацитет, въпреки опасенията относно втора вълна на вируса. Пандемията удари сериозно индустрията, въпреки че ресторантите за бързо хранене се справиха с кризата по-добре, благодарение на по-ниските си цени и възможността хората да пазаруват директно от колите си.

Пандемията обаче увеличи напрежението между франчайзинговите заведения на McDonald’s в САЩ и мениджмънта на компанията, тъй като операторите искаха повече финансови помощи за компенсиране на загубите.

Как ресторант в Амстердам реши въпроса с нуждата от дистанция?Докато светът обмисля как да продължи да функционира, но и да осигури нужната на всички ни социална дистанция, един ресторант в Амстердам изпревари всички останали с решението си

Наръчникът от McDonald’s препоръчва на заведенията да закупят продукти като безконтактни мивки на цена от 718 долара за брой, според WSJ.

От Restaurant Brands International, компанията майка на веригите Chick-fil-A и Burger King, споделиха промените в техните ресторанти, сред които са и плексигласовите прегради.