60 продукта с до 30% намаление през месец март в Lidl

2078
60 продукта с до 30% намаление през месец март в Lidl

Изгодното пазаруване с „Lidl цена“ продължава през целия месец март с нова промоционална оферта – до 30% отстъпка на 60 продукта от асортимента на веригата.

Офертата включва едни от най-масовите продукти, които домакинствата слагат на трапезата си – млечните и колбасите. Атрактивните предложения са в допълнение на всички седмични промоции и оферти на веригата и ще са валидни в рамките на март във всички 106 магазина в страната.

„В новата оферта сме включили разнообразни продукти на „Lidl цена“, сред които всеки да открие това, от което има нужда. През целия месец март клиентите ще могат да избират от най-често консумираните продукти като кисело мляко, сирене, кашкавал, подходящи за цялото семейство до по-специални такива, във високия ценови клас. Вярваме, че така ще сме максимално полезни на нашите клиенти в стремежа им да планират разходите си по-добре“, заяви Драгомир Илиев, управител „Стоково снабдяване“, Лидл България.


Кренвиршите за деца Pikok без добавки, оцветители и консерванти, пушени пуешки гърди, чешки колбас и пражка шунка отново под собствената марка Pikok, кефир и заквасена сметана Pilos са само някои от предложенията с близо 30% намаление. Кулинарните ценители могат да закупят камембер Milbona с 20% намаление, прошуто кото Dulano Selection с 14% и скаморца Lovilio с 11%.

Лидл България с признанието „Препоръчан работодател“ за 2020Компанията заема водеща позиция по един от най-важните показатели – препоръката от нейните служители

Не са пропуснати и любителите на традиционния вкус, които могат да открият на „Lidl цена“ свои любими продукти от утвърдени български производители като луканка от серията Clean Label без изкуствени добавки и консерванти, „Странджански дядо“, наденица и шпек „Стара планина“ Родна стряха, краве сирене в саламура, кашкавал, кисело мляко и др.

„Lidl цена“ продължава цялостната политика на компанията към ценовите промоции и надгражда стъпките, които тя предприе още в началото на кризата миналата година.

Продуктите на „Lidl цена“ са обозначени и видими на място в магазина, а голяма част от тях - и в седмичната брошура. По този начин, от една страна, клиентите ще могат лесно и бързо да се ориентират и да намерят изгодните продукти в момента, а от друга, те ще получат още една възможност да планират разходите си и да оптимизират бюджетите си, съобщават още от компанията. 

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg