65% от учениците биха работили през лятото

337
65% от учениците биха работили през лятото

© Lidl

65% от учениците у нас биха работили през лятната ваканция в голяма международна компания.

Това показват данните от анкетно проучване, проведено сред 285 ученици в 10-и и 11-и клас в страната, в периода 28 юни – 10 юли т.г.

Изследването е направено от Teen Station – първата по рода си у нас медийна платформа, създадена от и за младежи.

Основен мотив за работа през ваканцията на почти 50% от анкетираните е желанието да разполагат със собствени пари, а 25% изтъкват като причина желанието да научат нещо ново. 86% от анкетираните ученици оценяват практиките като полезни за бъдещето им развитие.

Следвайки именно тези нагласи на младите хора, Лидл България провежда осмото издание на своята практикантска програма. Като част от нея, 139 ученици от цялата страна прекрачиха прага на магазините Lidl и вече правят своите първи професионални стъпки.


„Тази година участниците в програмата са два пъти повече в сравнение с последното й издание. Това ни радва изключително много, защото показва, че младите хора ни разпознават като предпочитан работодател, който може да допринесе за развитието им.

Това е и достоверната оценка за устойчивата ни и целенасочена подкрепа за тях. Практикантската програма на Lidl дава на учениците не само възможност да спечелят първите си пари и да бъдат самостоятелни, но и да натрупат стаж във водеща международна компания.

Това е една от основните цели, които си поставяме с различните ни младежки програми – да дадем на младите хора нужните знания, умения и преди всичко да им осигурим реален кариерен шанс. В Lidl те могат да стартират дори и без опит, защото ще го получат в компанията, заедно с възможността да се развиват и да постигат много в сърцат екип“, коментира Катерина Шопова, директор „Човешки ресурси“.

Lidl е най-силният бранд сред търговските вериги у нас според SuperbrandsОсвен безспорен лидер в своя сектор, брандът заема и престижното четвърто място в класацията Топ 20 на най-силните марки в страната

Програмата се оценява положително и от участниците в предишните ѝ издания. Практикантите споделят, че им допада динамиката в работата, подкрепящата работна среда и възможността да учат нови неща като работа в екип и умения за общуване с клиенти.

В периода на своята практика (от 1 юли до 31 август) учениците преминават през серия обучения, трупат нови знания, получават възнаграждение и могат да се възползват от различни придобивки като ваучери за храна и един ден отпуск за рожден ден.

А ако се справят успешно със своите задачи, имат и реалния шанс да продължат да работят в Lidl на постоянен договор. Към всички тези предимства, компанията отново добавя и атрактивни награди. Всички успешно завършили програмата ще участват в томбола за спечелването на голямата награда – 1000 лв., и две по-малки – на стойност 400 лв., които могат да инвестират за реализиране на своя мечта.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg