Реализираните продажби на Арома АД на чуждестранните пазари са в размер на 22.139 млн. лв., като общо 40.6% от тях за Русия, а други 15.57% за Украйна и Републики от ОНД, става ясно от публикуваните на БФБ-София отчет за управлението и регистрационен документ.

На вътрешния пазар компанията отчита продажби на обща стойност 12.877 млн. лв., или 36.77% от общите продажби.

Арома АД реализира своята продукция в над 35 страни, като приходите от продажби в страни от Европейския съюз формират 6.9%, а за страни от Балканския регион други 2.92 на сто от общите продажби.

През 2006 г. дружеството инвестира в модернизация на технологичното оборудване на производството. Към 31 декември 2006 г. разходите за придобиване на дълготрайни активи включват основно листоподавно устройство за картон – 13 х. лв., автоматизатор-хомогенизатор – 17 х. лв. и отоплителна инсталация – 30 х. лв. (31 декември 2005 г.: парова помпа – 9 х. лв. и етикир машина – 5 х. лв.).

За 2006 г. компанията отчита нетна печалба в размер на 1.336 млн. лв., спрямо положителен финансов резултат от 1.662 млн. лв. Harisson Management LLC и VP Trade Opportunities притежават по 49.28 и 44.97% от капитала на дружеството.

По време на днешната търговска сесия общо 3356 акции от дружеството смениха собствеността си на нива от 7.60 до 7.63 лв. за брой, или с 1.60% по-скъпо от предходната сесия.