Apple отбелязва Международния ден на хората с увреждания с нова кампания

825
Apple отбелязва Международния ден на хората с увреждания с нова кампания

© Apple

По повод Международния ден на хората с увреждания, който е днес, технологичният гигант Apple стартира нова рекламна кампания, озаглавена The Greatest.
 
Създадено от вътрешния творчески отдел на Apple, рекламното видео от две минути и половина показва как хора с различни увреждания се възползват максимално от продуктите iPhone, Apple Watch и Mac. 
 
Жена използва функцията AssistiveTouch, за да навигира изображения на своя iPhone, използвайки пръстите на краката си; сляп музикант се докосва до силата на Audio Descriptions и VoiceOver, за да разбере какво има на екрана му и в стаята около него; мъж в електрическа инвалидна количка използва Apple Voice Control, за да каже на своя iPhone кога да прави снимки. 
 
„В Apple вярваме, че достъпността е човешко право“, гласи описанието под публикувания в YouTube клип. 
 
 
Кампанията съвпада с 30-ата годишнина на Международния ден на хората с увреждания, който ООН отбелязва за първи през 1992 г. Кампанията на Apple също така е в съответствие с тазгодишната тема, която според уебсайта на ООН е фокусирана върху ролята на иновациите в изграждането на достъпен и справедлив свят.
 
The Greatest идва и на фона на неотдавнашните дебати относно вниманието, което компаниите отделят на достъпността. По-рано тази седмица бившият главен изпълнителен директор на Waze и ръководител на Post News Ноам Бардин каза, че неговата компания не се фокусира върху достъпността, докато не привлече „всички“ потребители, предизвиквайки с това остри реакции в социалните мрежи. 
 
Новата реклама изглежда и като неволен отговор на Илон Мъск, който критикува Apple в поредица от туитове тази седмица, осъждайки политиката на компанията да получава 30% комисионна за всички приложения в App Store. Сайтът The Drum коментира също, че Мъск е съкратил целия екип, отговарящ за достъпността в Twitter по-рано този месец по време на големите съкращения, довели до отстраняването на 50% от персонала на компанията.
 
Междувременно феновете възхваляват кампанията на Apple, подчертавайки обхвата и дълбочината на функциите за достъпност, пише още The Drum. 
 
На специална страница на сайта на Apple потребителите могат да намерят подробни описания на много от най-добрите функции за достъпност на продуктите на компанията, както и съвети как да получат най-доброто от различните инструменти.


Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg