BILLA България празнува 20 години у нас с обновена програма за лоялност

6222
BILLA България празнува 20 години у нас с обновена програма за лоялност

© BILLA България

BILLA България отбелязва 20 години от стъпването си на пазара у нас. Първият магазин от веригата отваря врати през 2000 г., като компанията към момента разполага със 131 обекта в 38 града в страната. BILLA e предпочитан избор за голяма част от българските потребители, които разчитат на компанията за покупката на богато разнообразие от висококачествени продукти на достъпни цени.

Програма за лоялни клиенти

Програмата за лоялни клиенти на BILLA, позната като BILLA Card, стартира през 2009 г. и е насочена към потребителите във всички магазини на търговската верига. Чрез нея те получават отстъпки за продукти на любими марки, както и за определени продуктови категории всеки петък и събота.

По случай своя 20-и рожден ден тази година BILLA България обнови програмата си за лоялност, която запазва името си - BILLA Card, но е със свежа визия и още по-разнообразни възможности.

Новата карта за лоялност предоставя 10% отстъпка за рождения ден на всеки клиент, която той може да използва еднократно 2 седмици преди и 3 седмици след празника. Досегашните отстъпки за продукти на любими марки и продуктови категории се запазват.  BILLA предлага и над 1000 продукта с трайно ниска цена извън специалните промоции, които са отбелязани със зелен етикет в магазина.

Новата BILLA Card има още едно голямо предимство - тя е дигитална, като може да бъде използвана чрез сваляне на мобилно приложение на телефона, без да е необходимо притежанието на пластика. Всеки клиент ще получава персонализирани оферти по негов вкус на базата на индивидуалното му търсене. Освен чрез инсталиране на мобилно приложение, клиентите могат да избират измежду още няколко други начина за регистрация на новата BILLA Card.

  • Хартиени формуляри, които могат да се попълват на каса във всеки магазин, като физическата карта се получава в срок до няколко работни дни.
  • Регистрация на място на терминали, разположени във всички по-големи магазини на търговската верига. Скоро ще можете да откриете пълен списък тук. В тези два случая картата се получава на място - в магазина на BILLA, в който са попълнени данните за регистрацията.
  • След регистрация в сайта на BILLA, всеки клиент получава дигитална карта, но по желание може да заяви и получаване на физическа карта, която да бъде изпратена до адреса му. Както в този случай, така и при сваляне на мобилното приложение, маркирането на картата при покупка на каса става чрез уникален индивидуален баркод.

Активните картодържатели на BILLA Card в момента са над 1 милион, като над 80% от регистрираните продажби във всички търговски обекти на компанията у нас се реализират чрез използването на настоящата програма за лоялност. Очакванията на търговската верига след навлизането на новата програма за лоялност са този процент да нарасне.

"Трансформацията на картите е стъпка напред към по-близки и лични отношения с потребителите", посочват от компанията. 

"Новата програма за лоялност разширява кръга от предимства за всеки клиент, който притежава BILLA Card. Тя запазва всички съществуващи възможности и  ги надгражда чрез предоставянето на индивидуално персонализирани предимства", допълват от BILLA България.

Настоящите карти за лоялност на BILLA ще бъдат валидни до 10.03.2021 г., а от 10 септември до изтичането на периода те ще предоставят доскорошните по-ограничени предимства на притежателите си. По-подробна информация за BILLA Card ще откриете тук и тук.

Само две седмици след лансирането на новата програма за лоялност, над 55 000 нови картодържатели са регистрирани в системата на компанията.

Томбола за рождения ден на компанията

По случай рождения си ден веригата стартира томбола в магазините си в цялата страна. Тя ще продължи до 21 октомври, след което ще бъдат изтеглени 2000 печеливши. Те ще получат ваучер за пазаруване в търговската верига на стойност 100 лв, като това е първата кампания на търговската верига, в която потребителите имат възможността да използват своята обновена програма за лоялност.

Участието в томболата изисква реализиране на покупка за минимум 15 лв, използвайки BILLA Card. При издаване на касовата бележка на каса върху нея се отпечатва код, който трябва да се регистрира на сайта www.billapromo.bg.

Завършването на регистрацията онлайн е последната стъпка, която гарантира включване в промоционалната кампания. За целта може да се използва както новата карта за лоялност, издадена след 10 септември, така и старите пластики, валидни до 10.03.2021 г. 

Освен чрез томболата, BILLA България отбелязва своя 20-и юбилей и с допълнителни промоционални активности. Те обхващат периода 24 септември – 7 октомври. Сред тях са 25% отстъпка на три групи продукти от четвъртък до събота и от неделя до сряда, 1+1 оферти (покупка на 2 броя продукти, на цената на 1), както и много други. Потребителите могат да открият пълната информация за продуктите, включени в промоцията, в актуалната седмична брошура.


Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg