От днес, непосредствено след светлите християнски празници, BILLA България стартира нов период от кампанията със слоган „Благодарим ти, че пестиш“, разкривайки социално-отговорното й измерение. Комуникацията е с фокус върху партньорството с фондация „Искам бебе“, а двигател на инициативата са ценностите на компанията да подкрепя значими каузи, което става възможно благодарение на разумните цени, възможността за спестяване на средства и доверието на потребителите към търговската верига.

За шеста поредна година BILLA България обединява усилия с фондация „Искам бебе“. Търговската верига припознава каузата като ежегодно съдейства с подкрепа и финансов ресурс, които осигурят ин витро процедури на български семейства. Само през 2020-та година дарената сума е 45 000 лева. Тя дава шанс на нови 11 двойки с репродуктивни проблеми да сбъднат мечтата си. В резултат от партньорството, 43 двойки са били подкрепени през първите пет години, а до момента са се родили 18 здрави бебета.

„Сблъсъкът с репродуктивните проблеми може да ни накара да се почувстваме наистина сами. Именно затова нашето обединение е толкова ценно. През всичките тези години доказахме, че въпреки трудностите можем заедно да се справим и да помагаме в създаването на живот.“ – сподели Радина Велчева, Основател на фондация "Искам бебе".

Всеки клиент на търговската верига подкрепя добрите каузи, дори когато не знае, че го прави. Пазаруването в BILLA България е избор в полза на високото качество и разумни цени, които позволяват на потребителите да пестят средства, но също и доверие, че компанията ще разгърне своята отговорност към обществото. Благодарение на тези споделени ценности, през настоящата година BILLA България ще подкрепи още 12 двойки по пътя към тяхната мечта.

„За BILLA България цени и подкрепя ролята на семейството в българското общество. Чрез съвместната ни дейност с фондация „Искам бебе“ целим да дадем гласност на един не просто личен, а социално значим проблем, да търсим активно решение и окажем подкрепа. Но далеч нямаше да се справим без доверието на нашите клиенти, благодарение на което продължаваме да подкрепяме такива смислени каузи.“ – коментира Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

Съвместната кампания между BILLA и Фондацията стартира през 2016 г., под надслов „За повече деца в България“. Като социално отговорна компания, BILLA приема за свой ангажимент търсенето на работещи решения и затова се фокусира върху разрешаването на един от най-наболелите социални проблеми в България, а именно ниските нива на раждаемост.

Повече информация за партньорството можете да намерите тук.