Близо 800 000 лв е стойността на спасената храна от клиентите на Лидл у нас

2399
Близо 800 000 лв е стойността на спасената храна от клиентите на Лидл у нас

© Лидл България

Близо 800 000 лева е стойността на спасената храна от клиентите на Лидл България само за 5 месеца. Това е резултатът от инициативата „Без разхищение – с голямо намаление“, която компанията стартира през септември миналата година и с която си постави за цел да насочи вниманието към все по-актуалния проблем – разхищението на храна.

„Темата е изключително важна за нас – като отговорна компания, но и като потребители. Именно затова искахме да привлечем общественото внимание към нея. С кампанията дадохме на клиентите реални възможности, с които да допринасят за разумното и отговорно използване на храната и ограничаването на този проблем.

Ето защо тези добри резултати ни радват изключително много – от една страна, те показват, че хората са ангажирани и подкрепят кампанията, а от друга – са доказателство, че граденото с години доверие намира отражение в подкрепата им по толкова ключови теми“, сподели Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Лидл България.


С инициативата „Без разхищение – с голямо намаление“ Лидл България надгражда досегашния си цялостен подход за намаляване разхищението на храна. Той обхваща множество процеси – от внимателното планиране и оптимизация на нужните количества през намаляване цените на хранителните продукти с наближаваща дата на изтичане срока им на годност или трайност до специалното им позициониране в магазините.

В рамките на кампанията клиентите могат да се възползват от 30% намаление на хранителните продукти, чийто срок на годност или трайност изтича след няколко дни, и от 50% намаление в последния ден от срока на годност или трайност на продукта.

Намалените артикули са напълно годни и безопасни за консумация. Сред тях са охладени продукти, хляб и опаковани плодове и зеленчуци. За удобство на клиентите, те се намират на специално предназначени места, обозначени с името на кампанията „Без разхищение – с голямо намаление".

Инициативата беше подкрепена от Българска хранителна банка, с която Лидл България партнира от 2017 г. насам. В популяризирането на темата се включи и шеф Таньо Шишков, който стана посланик на кампанията и сподели полезни съвети за добро планиране и съхранение на хранителните продукти, комбинирани с гурме рецепти в You Tube.

Лидл България продължава инициативата и през 2021 г. Тя е част от дългосрочната стратегия на компанията за устойчиво развитие и отразява нейната отговорност и приноса й за по-добър живот.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg