Автомобилният холдинг от групата на Еврохолд България - Авто Юнион регистрира ръст от 15.3% през месец април 2011 г. с 219 реализирани продажби, спрямо 190 за същия период на миналата година.

С пазарен дял от 11.8% Авто Юнион заема трето място сред автодилърите на българския пазар за месеца.

С най-голям принос за общия резултат на групата са Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) с общо 84 продажби, следвани от Каргоекспрес и Булвария (Opel,Chevrolet) - общо 69 бр. и Стар Моторс (Mazda) - 37 продадени автомобила.

Пазарът на леки и лекотоварни автомобили в България продължава тенденцията на възстановяване, започнала през м. ноември 2010 като регистрира 1857 продажби за април на настоящата година спрямо 1396 през м. Април 2010.