Автомобилният холдинг от групата на Еврохолд България - Авто Юнион регистрира ръст от 24.2% през месец май 2011 г. с 221 реализирани продажби спрямо 178 за същия период на миналата година.

С пазарен дял от 12.3% Авто Юнион заема второ място сред автодилърите на българския пазар за месеца.

С най-голям принос за общия резултат на групата са Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) с общо 91 продажби, следвани от Каргоекспрес и Булвария (Opel,Chevrolet) - общо 67 броя. Ауто Италия (FIAT, Lancia) и Стар Моторс (Mazda) - съответно с 32 и 30 продадени автомобила.

Пазарът на леки и лекотоварни автомобили в България продължава тенденцията на възстановяване, започнала през м. ноември 2010 г., като регистрира ръст от 16.8% с 1798 продажби за м. май на настоящата година спрямо 1539 през м. май 2010 година.