Звезди, които ни карат да купуваме коли

13787
Звезди, които ни карат да купуваме коли

Дори и участието на звезди да не помага директно да се повишат продажбите на един продукт, то най-малкото го прави по-запомнящ се, което повишава репутацията на марката и рано или късно се превръща в пари. Още по-ефективна е стратегията, когато звездата е лице на марката.

Автомобилните марки активно използват известни личности за продажба на своите коли, като изборът на персонаж се определя от тези качества, върху които маркетолозите смятат да акцентират.

Жените и колите

Женските образи в рекламата се смятат за най-ефектни и ефективни. Те привличат вниманието на мъжете и на жените, които винаги искат „същото като нейното“.

Вижте още: Дубайската полиция с екзотичен автопарк

Нека видим няколко известни личности, които ни карат да купуваме автомобили:

Виктория Бекъм и Range Rover

Виктория от Spice Girls се прости с кариерата си на певица и, омъжвайки се за футболиста Дейвид Бекъм, с упоение се хвърли в модната индустрия. Британският ѝ произход убеди ръководството на Land Rover да я покани за креативен директор на дизайна на марката Range Rover. Предложението бе обявено в хода на презентацията на най-компактния кросоувър на линията Evoque. По-късно Виктория представи специалната серия Evoque, чийто дизайн не разработен под нейно ръководство.

Директорът по дизайна на Land Rover и Range Rover Джери Макговън коментира избора така: „ Виктория Бекъм е талантлива британска модна дизайнерка. Тя отлично разбира от мода и тенденции, както и от луксозни продукти. Виктория е фен на Range Rover и кара автомобили от тази марка в продължение на много години ".


Мария Шарапова и Porsche

Наскоро лице на спортните коли Porsche стана и руската тенисистка Мария Шарапова. Компанията обясни избора си с успехите на Мария в спорта, нейната сила и елегантност на корта. При това Шарапова е известна по целия свят. Още една причина блондинката със спортна фигура да бъде предпочетена е, че повечето собственици на Porsche са мъжа. С избора ѝ от компанията се надяват да заинтересуват и жените.

Вижте още: Футболните звезди и техните коли

Ума Търман и Alfa Romeo Giulietta

Актрисата Ума Търман грабва вниманието със своята необикновена красота и очевидно предпочитание към епатажните филми на Куентин Тарантино. Оценявайки нейните особености, от Alfa Romeo я поканиха да представи техния последен модел Giulietta. В рекламния клип Ума Търман представя пет различни жени, които въплъщават различни страни от духа на колата – спортност, креативност, стил.

Кайли Миноуг и Lexus CT 200h

За компания на своя хибриден хетчбек Lexus се спря на сексапилното миньонче Кайли Миноуг. Колата и певицата според дизайнерите на марката си приличат по елегантност, съвременност и шик.

Вижте още: Десет автомобила, които промениха света

Клаудия Шифер и Citroen Xsara

Легендарният супермодел се снима в реклама на Citroen през 1998 г. и спечели от нея 3 милиона паунда. Създателите на рекламния клип отново използват професионалните умения на Клаудия като модел. Преди да седне в Xsara, красавицата сваля всичките си дрехи, при което обяснява: „Нищо не ви отива така като Citroen“

Българският бизнес

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg