Според Credit Suisse цената на акциите на Facebook ще скочи с 45% до края на следващата година, благодарение на успешните усилия на социалната мрежа да таргетира по-добре клиенти за своите рекламодатели.

От Credit Suisse обявиха таргет за цената на акциите на Facebook от 220 долара за 2018 г. Дванадесетмесечният таргет също бе вдигнат от 175 на 180 долара, което представлява 19% над цената на затваряне на акциите от 151.44 долара в петък.

"Забавянето при рекламните импресии и растежа на цените на рекламите, обявени в отчета за първото тримесечие на 2017 г., са достатъчно силни сигнали за нас за потенциален ръст на рекламните приходи през второто полугодие на 2017 г.," пише анализаторът на Credit Suisse Стивън Джу.

Акциите на Facebook са поскъпнали с над 30% от началото на годината, а компанията ще обяви резултатите си за второто тримесечие на 26 юли, след затварянето на пазара.

От Credit Suisse предоставиха и възможно най-оптимистичната си прогноза, която е за поскъпване на акциите до 280 долара за брой.

От банката също така завишиха прогнозата си за печалба на акция за настоящата година до 5.08 долара от 4.98 долара преди това.

Джу отбелязва, че рекламодателите очакват ускоряване на ръста при цените на рекламите през второто тримесечие. Ръстът в цените и ефективността на рекламите може да означава сериозно повишение на печалбата на Facebook.

Потребителите на социалната мрежа наскоро преминаха границата от 2 милиарда души.