Д. Маджаров: Българите биха платили повече за продукт с доказани качества

1932
Д. Маджаров: Българите биха платили повече за продукт с доказани качества

© Димитър Маджаров-2

„Димитър Маджаров-2“ ЕООД е утвърден производител на висококачествени традиционни за българската трапеза продукти. Продуктовото му портфолио включва повече от 160 млечни и месни артикула.

Създадена през 1991 г. като търговска марка за хранителни продукти, фирмата стартира собствено производство на колбаси през 1994г. Бели саламурени сирена и кашкавали с марката „Димитър Маджаров“ тръгват към клиентите от първата мандра през 1998г.

Традиционни технологии и постоянно качество са основните принципи, върху които стъпва успешното развитие на „Димитър Маджаров” през годините. Компанията притежава две производствени предприятия - млекопреработвателно в гр. Стамболийски с дневен капацитет до 80 тона свежо българско мляко и месопреработвателно в гр. Пловдив с капацитет от 30 тона свежо месо дневно. За клиентското доверие ежедневно работят повече от 300 души, заети и в двете производства.


“Димитър Маджаров-2” ЕООД произвежда и всички видове храни с традиционно специфичен характер (ХТСХ), които са защитени и сертифицирани на територията на Европейската общност. Брандът е първият с гама бели саламурени сирена и кашкавали от четири вида млека – краве, овче, козе и биволско.

Продукти „Димитър Маджаров“ има и на международните пазари - в Германия, Белгия, Холандия, Великобритания, Франция, Полша, Испания, Италия, САЩ, Ливан, Кувейт, Саудитска Арабия, Нова Зеландия и др.

Стриктното спазване на технологичните и хигиенните изисквания са водещи в производствата на фирмата. Въведени са GMP и НАССР; компанията е сертифицирана по IFS (International Food Standard), за БДС продукти и Bio, (вкл. работи храни по Кашер и Халал).

Повече за специалната селекция колбаси "Качествен живот" на компанията, както и за вкусовете на българските потребители, разказва нейният основател и управител Димитър Маджаров:

"Качествен живот" е специална селекция колбаси, създадена единствено от свежо месо, прясно смлени подправки и жива закваска. Какво ви мотивира да я създадете?

Колбасите от серията „Качествен живот“ са нашата мечта да създаваме качествена храна. Тя посреща новите нужди на хората, да се хранят истински здравословно. Постарахме се да съчетаем традиционните български вкусове с иновативен подход в производството, който не е съществувал до момента в страната ни.

Луканката, луканковият колбас и суджукът са направени само от свежо българско месо, прясно смлени подправки и жива закваска. Натуралните подправки се смилат непосредствено преди тяхното влагане, за да се запази наситеният им аромат. Сеерията е без никакви Е-консерванти.

Променят ли се вкусовете на потребителите?

Последните години установихме, че поведението на хората се е променило в посока на търсене на по-качествени, по-здравословни храни. Компанията ни винаги е била ориентирана в това да предлага автентични български продукти от най-високо ниво. Сега добавихме към нашия асортимент и висок клас колбаси, изцяло съобразени със здравословното хранене.

Бихте ли разказали какво показват анализите от изследванията за качествата на продукта? За кого са подходящи продуктите от тази серия?

Живата природна закваска, която се използва в серията ни “Качествен живот“, ни дава 100% натурални колбаси без Е-консерванти. Тя съдържа много бактерии от вида Lactobacillus plantarum GLP( изследвани години наред в Харвардския медицински факултет), които успяват да съхранят нашите продукти.

Когато попаднат в човешкия организъм, те увеличават своя брой, а това означава повече здраве. Така че, те са подходящи за всеки, за когото здравето е от първостепенно значение.

Интересуват ли се все повече българи от съставките в даден продукт и начина на производство или се ръководят основно от цената при избора си? Какви са вашите наблюдения?

Смея да твърдя, че българите биха платили повече за даден продукт, когато знаят какви са неговите качества и предимства. Все повече хора решават да се грижат за себе си и здравето си, като подбират храната, която консумират.

Серията „Качествен живот“, например, пуснахме на пазара в Ковид кризата, но това не попречи на любителите на хубава храна да се доверят на нещо ново и по-добро, вместо стандартните продукти с нитрити.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg