Голямата промяна във Филип Морис Интернешънъл стартира отвътре. Тя идва от амбицията за създаването на свят без тютюнев дим, в който конвенционалните цигари са част от миналото.

Днес всичко минава през призмата на дигитализацията и връзката с клиента. За разлика от стария бизнес модел, при който компанията е ориентирана към позициониране на брандове, днес фокусът е изцяло върху клиентите.

Дигитализацията предоставя добри решения за по-бърза, ясна и навременна комуникация с потребителите и по-добра координация между екипите вътре в организацията.

"В търговията всичко се свежда до хората и е изключително важно да можеш да мотивираш екипите, с които работиш. Както и да знаеш кои са нещата, които са важни за тях.

Да ги правиш, за да им даваш всичко необходимо да бъдат успешни комуникатори с крайните клиенти и с търговците", казва Севдалина Василеску, мениджър Развитие на търговската мрежа.

Днес IQOS специалистите на Филип Морис Интернешънъл са в постоянен контакт с пълнолетните потребители, готови да отговарят на техните въпроси и нужди.

"Формулата на успеха за компанията е отношението и отдадеността към клиентите, към колегите и към мисията ни, която е бъдеще без тютюнев дим", казва Аристомен Пецов, регионален търговски мениджър за Югоизточна България.

"Добрите екипи водят до добри резултати, а добър екип се създава с изслушване, диалог и разбиране", допълва той.

Повече за Филип Морис България можете да научите от специалния проект на Novini.bg