От януари следващата година веригата за бърза закуска Dunkin' Donuts официално ще премахне Donuts от името, рекламните послания и опаковките си.

Търговските обекти на компанията също ще бъдат ребрандирани, както и профилите в социалните мрежи на веригата.

Промяната е част опитите на Dunkin' Brand's да обособи себе си като компания, занимаваща се предимно с напитки, като кафе, чай и бързи закуски, които не са непременно понички, предава CNN.

Dunkin' посочват, че напитките, особено кафето, съставят 60% от продажбите на компанията в САЩ.

Изпълнителният директор на Dunkin' Дейвид Хофман коментира в изявление, че новият брандинг на компанията е част от опитите за модернизиране на потребителското изживяване.

Още през миналата година компанията обяви, че обмисля промяна.

Ребрандингът е тестван в Пасадена, Калифорния, където е приложено и новото по-кратко име.

В коя част на Щатите се яде най-много бърза храна?Въпреки че американците са известни със своите бургери и пържени картофи, заведенията за бързо хранене не са едни и същи в различните щати


Малко-по късно и друг търговски обект в Масачузетс също е бил променен. Новите обекти на компанията включват иновации, като гишета за клиенти, поръчали продуктите си онлайн, така че да не се налага да чакат на опашка.

Освен всичко друго, Dunkin' планира и разрастване. Компанията планира да разкрие 1 000 нови търговски обекти в САЩ до края на 2020 г.