eMAG с извънредни мерки за извънредното положение

8403
eMAG с извънредни мерки за извънредното положение

© eMAG

„Изправени сме пред сериозно предизвикателство – и като отделни индивиди, и като общество, и като бизнес. В тази кризисна ситуация за нас приоритет е безопасността на служителите и клиентите ни“, казва Андрей Попеску, директор на платформата за онлайн търговия еMAG в България.

Компанията предприема редица мерки за безпроблемното протичане на работата ѝ в условията на обявеното извънредно положение, които постоянно адаптира и актуализира спрямо развитието на ситуацията и препоръките на властите и на експертите.

В съответствие с тях eMAG насърчава избягването на директен контакт чрез използване на плащане онлайн – с карта или на вноски при купуване с eCREDIT – вместо в брой. За да защити служителите и клиентите си, компанията предприе широк набор от превантивни мерки в различните етапи на цялата логистична верига – от складовата база до доставката.


еMAG Маркетплейс – мотивация и стриктен контрол

Още миналата седмица еMAG Маркетплейс платформата въведе 0 (нулева) комисионна за продажби на продукти, свързани с превенция, дезинфекция и ограничаване разпространението на болестта, и ежедневно проверява продуктите в рисковия списък, за да се възпрепятстват възможни нелоялни търговски практики.

От портфолиото незабавно ще бъдат премахвани продукти със спекулативно завишена цена.

Хората – най-ценният ресурс на всяка компания

Екипите от офисите на компанията могат да работят от вкъщи, като за родители на деца под 12-годишна възраст това ще е опция за целия период, в който училищата и детските градини са затворени. Проведена вътрешна анкета показва, че служителите са доволни от скоростта на реакция на компанията и вярват, че нивото им на производителност няма да намалее.

Преходът към този режим на работа е относително лесен, защото бизнесът на eMAG е основно онлайн и всичките му системи са проектирани така, че да гарантират техническата сигурност на платформата, нейното функциониране и защитата на личните данни на клиентите и в ситуация като настоящата.

Безопасност на доставките

Складовата база на еMAG до Букурещ е нова и изградена така, че да отговаря на актуалните стандарти за здраве и безопасност. Служителите там работят при високи хигиенни условия, оборудвани с ръкавици и маски, като за тях са осигурени и медицински лица на място.

Въведена е цялостна интензификация на почистващите и санитарни операции за оборудването, работните повърхности и споделените пространства. Предприети са и допълнителни мерки за ограничаване на директния контакт с продуктите за доставка, а при транспортирането се работи със защитни средства, като персоналът е специално обучен да следва необходимите мерки за превенция.

Куриерите са адресирани с молба да се съобразяват с препоръката на компанията да носят ръкавици и маски. Доставките се извършват безпроблемно, съобразени с повишените изисквания за безопасност.

Сигурна наличност при повишено търсене

От платформата отчитат чувствителен ръст в трафика и направените поръчки, като очакванията са тази тенденция да продължава. За първите 3 дни след влизането в сила на извънредното положение трафикът към emag.bg се е повишил с 30%, в сравнение със същия период миналата година.

„За нас това е отговорност, която приемаме изключително сериозно“, казват от eMAG. Компанията е подготвена като складова наличност за повишеното търсене и е в режим на активна комуникация с потребителите, на които препоръчва да се възползват от опциите за онлайн плащане и за доставка у дома.

Избирай лесно от вкъщи, плати онлайн и се възползвай от доставка у дома

Актуалният призив „Остани вкъщи“ се улеснява от възможностите, които дава електронната търговия. „Ще продължим да предлагаме атрактивни оферти на нашите клиенти, особено консумативи или други продукти, от които се нуждаят, за да направим работата им от вкъщи по-удобна.

Следващата ни голяма кампания ще бъде фокусирана върху обслужването на категориите със засилено търсене“, съобщават от eMAG. CRAZY DAYS започва на 17 март (вторник) и ще продължи до 20 март (петък), включително, с повече от 20 000 подбрани оферти в разнообразни категории – това, от което се нуждаем, за да работим и да се забавляваме у дома без компромис с качеството на живот.

Българският бизнес

Всичко по темата Коронавирусът COVID-19

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg