Facebook планира да се ребрандира, като представи ново име на компанията, информира The Verge, позовавайки се на свой източник.

Новото име вероятно ще подчертава усилията на компанията за изграждането на това, което тя нарича “метавселена” - виртуално пространство, в което потребителите могат да си общуват.

Автор на термина е Нийл Стивънсън, а той се появява в научнофантастичния му роман от 1992 г. „Снежна катастрофа“.

“Мисля, че в следващите около пет години, в този следващ етап от развитието на нашата компания, ще преминем от това хората да ни възприемат основно като социална медия към това да сме компания на метавселената,” заяви главният изпълнителен директор Марк Закърбърг в интервю за The Verge, което беше публикувано през юли.

Според The Verge Закърбърг ще обсъди промяната на името по време на конференцията Connect на Facebook, която ще се проведе на 28 октомври. Въпреки че Закърбърг се очаква да обсъди темата на годишната конференция, е възможно новото име да бъде обявено преди това.

Според The Verge новото име е “строго пазена тайна” и не е известно на мнозина в компанията, дори и тези на високи позиции.