Хранителните брандове, които са собственост на известни личности

6274
Хранителните брандове, които са собственост на известни личности

Много знаменитости са известни със своите изпълнения на сцената, в съда или на екрана, но това не е единственото нещо, с което се занимават.

Те също така инвестират в сектор, много по-различен от развлекателната индустрия - създали са и притежават свои собствени марки храни.

А редица от тези марки не просто предлагат вкус, но имат и послание зад тях. Знаменитостите не са фокусирани само върху предлагането на качествен продукт, но и върху предоставянето на допълнителни предимства на потребителите, като здравословно хранене и благотворителност.

Ето кои марки са собственост на популярни личности:


Кристен Бел стартира компанията за мюсли барове This Saves Lives

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by This Saves Lives (@thisbar)

Бел е съсобственик на марката с актьорите Райън Девлин, Тод Гринел и Рави Пател. Те стартират марката с акцент върху недохранването в детска възраст и за всеки продаден бар се изпраща храна за дете в Хаити или африкански страни, като Етиопия, Сомалия и Южен Судан.

Бионсе и Джей Зи се обединиха с нейния треньор Марко Борхес, за да създадат 22-дневен план за хранене

Борхес създава 22-дневната диета и когато Бионсе я прилага, за да влезе във форма за изпълнението си на Coachella, тя решава да я разработи като бизнес. Планът с рецепти и съставки на растителна основа може да бъде закупен онлайн. В програмата има и онлайн консултанти, които да помогнат на хората да се придържат към целите си.

Sugarpova е марка бонбони, създадена от тенис звездата Мария Шарапова

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sugarpova (@sugarpova)

Шарапова създаде Sugarpova през 2012 г. "Ключът към щастливия, здравословен живот за мен е в умереността, да можете на 100% да ядете торта (или бонбони) и да им се наслаждавате.

Ето защо започнах Sugarpova - за да отпразнуваме забавлението и страстта към бонбоните, като създаваме висококачествени лакомства, от които можете да се чувствате добре, когато им се отдадете," казва тя.

Дженифър Гарнър е съсобственик на компания за бебешки храни, наречена Once Upon a Farm. Фокусът е върху биологичното хранене и местното земеделие

Гарнър е съосновател на марката с професионалистите от бранша Джон Форакър, Касандра Къртис и Ари Раз. Once Upon a Farm е създадена с идеята храненето на бебетата да е насочено към органични плодове и зеленчуци от местни фермери.

Марката за биологични печива Foodstirs е създадена от Сара Мишел Гелар, след като е вдъхновена от готвенето с децата си

Гелар основава Foodstirs с приятелите си Галит Лайбоу и Грег Флейшман. Групата беше вдъхновена да започне марката, след като се наслаждават на правенето на печива с децата си. Лозунгът им е „Хлебопекарни без боклуци“. Foodstirs предлага органични хлебни изделия, както и съставки и комплекти за печене.

Джон Бон Джоуви притежава сосовете за паста Bongiovi

Сосовете за паста Bongiovi използват рецепта, дадена от сицилианската баба на Джон и са семеен бизнес с баща му Джон Бон Джоуви-старши. Музикантът се е съгласил да бутилира соса, само ако част от приходите бъде дарена за благотворителност. Сега част от печалбата се насочва към фондацията Jon Bon Jovi Soul.

Фронтменът на Offspring Декстър Холанд притежава компания за люти сосове

Рокаджията казва, че вдъхновението за създаване на компания за люти сосове идва от факта, че израства в район с изобилие от мексиканска култура. „Повече от две години търсих перфектната комбинация от подправки, за да направя соса изживяване“, коментира той.

Бившият модел Хедър Милс е собственик на хранителна компания VBites

VBites, самоназовали се като „пионерите в храните на растителна основа“, стартира през 1993 г. като Redwood Wholefood Company, но е закупена от Милс през 2009 г. Компанията произвежда вегански алтернативи на храни, включително бургери, сирене и риба.

Според уебсайта на компанията Милс преминала към растителна диета след трагичния си инцидент от 1993 г., при който единият от краката й бил ампутиран.

"Въпреки че съм веган в продължение на много години, осъзнах, че ми липсва вкусът на бургери, пици и колбаси ", пише Милс в уебсайта. "Така решихме да започнем да разработваме и усъвършенстваме растителни алтернативи и се роди VBites. Сега имаме над 140 продукта и съм толкова горда от постигнатото."

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg