Китайският гигант в онлайн търговията JD.com генерира 48.6 млрд. долара продажби към 14:09 часа пекинско време (8.09 българско време) по време на Деня на самотните сърца, като счупи рекорда си от миналата година.

Публикуваните от JD.com данни се отнасят до стойността на сключените сделки. Това е количеството пари, които са преминали през платформите на компанията за електронна търговия, което не означава директни приходи за нея. Тя също така не включва върнатите артикули.

Въпреки това силните резултати са индикация за апетита от страна на потребителите по време на Деня на самотните сърца, което е най-голямото шопинг събитие в света.

Миналата година стойността на трансакциите в платформите на JD достигна 271.5 млрд. юана (42.4 млрд. долара). До края на деня остава още време, като тази година продажбите приключват в полунощ китайско време в петък, така че тази стойност ще се увеличи.

За 12 часа китайски лайвстриймър продаде стоки за 1.7 млрд. долараНаричат го „Краля на червилото“


Alibaba, която се конкурира с JD, все още не е публикувала данните за стойността на трансакциите в нейните платформи.

Alibaba стартира събитието “Ден на самотните сърца” през 2009 г., но сега в него участват търговци на дребно от цялата страна, предлагайки огромни отстъпки, с които изкушават потребителите.

Първоначално събитието продължаваше 24 часа, но с всяка година се удължава все повече. Това е и една от причините JD да увеличи продажбите си тази година, пише CNBC.