Каква част от бизнеса ползва социални мрежи
Социалните мрежи се използват не само от физически лица, но и от бизнеса.
Процентът на използване на който и да е от социалните канали през 2013 г. бе на ниво от около 33%, а четири години по-късно се повишава до около 50 на сто.
Най-широко използваните социални мрежи в света от страна на бизнеса са Facebook и LinkedIn, става ясно от данни на Евростат.
Процентът на използване на социалните канали от страна на компаниите варира от 27% в Полша, 30% в Латвия и 34% в България, до 74% в Малта и по 68 на сто в Дания, Ирландия и Холандия.
Над 60 на сто е този процент в още четири държави – Кипър, Швеция, Финландия и Великобритания.
Данните за България сочат, че 51% от бизнесите разполагат с уебсайт, а 25 на сто от компаниите използват само една социална мрежа.
Две или повече се ползват от едва 9 на сто от анкетираните компании.