Каква част от бизнеса ползва социални мрежи

963
Каква част от бизнеса ползва социални мрежи

© Pixabay.com

Социалните мрежи се използват не само от физически лица, но и от бизнеса.

Процентът на използване на който и да е от социалните канали през 2013 г. бе на ниво от около 33%, а четири години по-късно се повишава до около 50 на сто.

Най-широко използваните социални мрежи в света от страна на бизнеса са Facebook и LinkedIn, става ясно от данни на Евростат.

Процентът на използване на социалните канали от страна на компаниите варира от 27% в Полша, 30% в Латвия и 34% в България, до 74% в Малта и по 68 на сто в Дания, Ирландия и Холандия.

Над 60 на сто е този процент в още четири държави – Кипър, Швеция, Финландия и Великобритания.

Данните за България сочат, че 51% от бизнесите разполагат с уебсайт, а 25 на сто от компаниите използват само една социална мрежа.

Две или повече се ползват от едва 9 на сто от анкетираните компании.
 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...