Kaufland България лансира нова комуникационна кампания за работодателска марка „Разчитайте на нас“, с която показва признателност към всички свои служители.

Кампанията е идея на PR агенция MSL Sofia след спечелен конкурс за работодателска марка в началото на годината. Екипът на MSL разработва творческата кампания съвместно с агенцията за дигитален маркетинг Digitas Sofia и медийната агенция Zenith Media.

Трите звена са част от Publicis Groupe България, лидер в комуникациите в глобален и локален мащаб, който предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигитална бизнес трансформация.

Въпросният комплексен модел предлага завършен продукт на клиентите като творческа, комуникационна и медийна реализация, и е причина Kaufland България да избере MSL Sofia за свой партньор.

“Разчитайте на нас“ акцентира върху ролята и важността на всеки служител, грижата и подкрепата от екипа, и общите преживявания на работното място всеки ден. Кампанията показва лицето на една от най-големите международни вериги хипермаркети в страната през нейните най-силни посланици – служителите ѝ.

В серия от дигитални визуални формати и видеа се разказват историите на хората в Kaufland България от различни нива, разкривайки човешкия аспект на бизнеса.

„2020 година изправи всички пред неочаквани предизвикателства. Сега повече от всякога компаниите следва да приложат реални и работещи мерки, да бъдат гъвкави и адаптивни, да показват подкрепа и да изразяват благодарност към служителите си. Комуникацията за работодателска марка ще става все по-голям приоритет за всеки един бизнес.

Затова нашият екип работи и се адаптира според новите потребности на клиентите, създавайки PR подходи и идеи, които са съдържателни и постигат желания резултат. Радвам се, че Kaufland България се довери на експертизата на MSL и ни даде възможност да работим за важна за тях инициатива, в чиято основа са служителите на компанията“, казва Ива Григорова, управляващ директор на MSL Sofia.

Целта на кампанията е от една страна да представи сигурността, стабилното бъдеще, мотивацията и кариерните възможности, които Kaufland България осигурява на служителите си като работодател, а от друга да покаже компанията като място, където хората могат да намерят подкрепа и възможности да развиват и разгръщат личностните си умения. Работодател, който показва грижа и благодарност към своите хора, защото разбира и приема способностите и силните им страни.

„В ежедневието всички се справяме с предизвикателствата на работата си, благодарение на своите професионални и лични качества. Това важи с пълна сила и за служителите на Kaufland България. В кампанията искахме да покажем именно тези реални хора, тяхното лице и техните специални умения, които ние нарекохме ‘супер сили’,” споделя Ивайло Ботушанов, творчески директор на Digitas Sofia.

„Kaufland България винаги се е уповавал освен на стратегическия си и лидерски подход - и на хората си, за да постига забележителни успехи. Ето защо те са един от най-ценните ресурси в компанията ни и за нас е изключително важно да им покажем колко значими са те. Радваме се, че екипът на MSL Sofia бързо вникна в нашите комуникационни потребности и посланието, което искахме да предадем на публиките, като намери ефективен начин да го поднесе.“ - допълва Милена Караилиева, директор „Човешки ресурси“ в Kaufland България.