Кажете „ДА“ на света, преоткрийте го и го покорете с отворено сърце – това е посланието на новата глобална рекламна кампания на Lufthansa, която компанията вече осъществява на много пазари по цял свят чрез различни комуникационни канали.

Това е една от най-новаторските кампании в историята на авиопревозвача, защото целта ѝ е да провокира традиционните схващания и стереотипи и едновременно с това да ни покаже неизмеримото богатство, което пътешестването ни носи.

Като част от кампанията Lufthansa стартира томболата #SayYesToTheWorld, в която регистрираните участници имат шанса да спечелят самолетни билети до обслужвани от превозвача дестинации. Всеки може да участва в играта на адрес www.lufthansa.com/sayyes, като посочи място на виртуалното земно кълбо, което иска да посети, и избере „Да!“

Печелившият участник ще получи два двупосочни билета Бизнес класа за междуконтинентални полети. Участникът, класирал се на второ място, ще получи два двупосочни билета Икономична класа за междуконтинентални полети.

Участниците на трето и четвърто място ще получат по два двупосочни билета икономична класа до дестинация в Европа. Играта ще се проведе до 15 април 2018 г., а печелившите участници ще бъдат избрани през май 2018 г.

Кампанията на Lufthansa #SayYesToTheWorld ни окуражава да отворим сетивата си за света, поставяйки въпроси, които събуждат съзнанието и ни дават възможност да приемем пътуването като източник на вдъхновение.

Част от интегрираната кампания са монтираните от Lufthansa самолетни седалки на обществени места в Мюнхен, Шанхай и Ню Йорк, на които минувачите имат възможност да седнат и да отговорят на въпроса „Защо обичате света?“.

Кампанията не борави с твърдения, а задава отворени въпроси, чиито отговори да дават израз на неповторимите лични преживявания на участниците.

Кампанията е част от наскоро представения нов дизайн на марката, включващ нов облик на самолетите, представен по случай 100-годишния юбилей на логото на Lufthansa – жеравът.

С разработването и реализацията на кампанията са ангажирани агенциите Kolle Rebbe – автори на творческата идея, DDB – дигитални комуникации и Mindshare – медийно планиране.