VF Corp. ще добави Supreme към своя портфейл от модни марки.

Компанията майка на Vans, Dickies, Timberland и The North Face обяви, че планира да придобие модната марка за улично облекло Supreme в сделка на стойност 2.1 млрд. долара, която трябва да бъде финализирана до края на годината.

Основаната в нюйоркски магазин за скейтборди през 1994 г. Supreme набра популярност сред скейтбордисти, почитател на хип-хоп музиката и други култури, типични за поколението на милениалите и поколението Z.

През 2007 г. Carlyle Group придоби половината от компанията за 500 млн. долара. През годините VF и Supreme редовно са си партнирали по най-различни продукти от марките North Face, Timberland и Vans, информира CNN Business.

Supreme – неудържимата машина за париМарката, която продава обикновени тениски с цени на артикули от висшата мода

Ръководителите и на двете компании казват, че придобиването ще позволи на Supreme да се възползва от опита и ресурсите на VF, в това число и от тяхната световна верига на доставките, с цел максимизиране на ръста.

От VF пък заявиха, че Supreme й осигурява "по-задълбочен достъп до привлекателни потребителски сегменти, които важат за много от настоящите й марки."