Лидл България стартира второто издание на най-голямата си социално отговорна инициатива.

Кампанията „Ти и Lidl за по-добър живот“ отново ще подкрепи социално значими проекти в цялата страна.

От 14 май до 10 юни търговската верига ще отделя по 3 стотинки от всеки касов бон, издаден в магазините й в страната, а със събраните средства ще се финансират проекти в четири категории:

  • Образование
  • Околна среда
  • Култура и историческо наследство
  • Активен начин на живот
  • За финансиране от днес, 3 май, до 20 юни могат да кандидатстват граждански организации от всички райони на страната.

    Максималният размер на отпуснати средства на проект е до 10 хил. лв., като в първото издание на „Ти и Lidl за по-добър живот“ бяха подкрепени 31 социално значими проекта със сумата от 252 741 лв.

    Финалистите бяха избрани от 425 предложения от 142 населени места, сред които 69 села.

    Подобно на първото издание на инициативата, и този път кандидатствалите проекти ще бъдат оценявани както от експертно жури, така и от служителите на Лидл България.

    Финалната селекция ще се проведе в периода 3-7 септември, а победителите ще бъдат обявени на 12 септември.

    Партньори на „Ти и Lidl за по-добър живот“ са Български дарителски форум и фондация „Работилница за граждански инициативи“.