Lidl е най-силният бранд сред търговските вериги у нас според Superbrands

4760
Lidl е най-силният бранд сред търговските вериги у нас според Superbrands

Lidl е най-силният бранд сред търговските вериги в България. Това показва резултатът от независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands.

Освен безспорен лидер в своя сектор, брандът заема и престижното четвърто място в класацията Топ 20 на най-силните марки в страната. Проучването се провежда за осми пореден път у нас, като поводът е новото издание на Superbrands Bulgaria 2021/2022.

„Изключително сме щастливи от това признание. За нас то е доказателство, че през всички тези, вече повече от 10 години успяхме да превърнем Lidl в синоним на отлично качество. Спечелихме доверието на потребителите и се утвърдихме като бранд, който хората предпочитат и избират ежедневно. Ще продължаваме да оправдаваме това доверие всеки ден и да работим усилено Lidl да бъде все така категоричният и любим избор на хората“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.


Според дефиницията и критериите на световната организация Superbrands, Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред своите конкуренти. Superbrand трябва да демонстрира три ключови неща. На първо място е качеството на предлаганите от бранда продукти или услуги. Следва го надеждността и доколко брандът се ползва с доверието на потребителите и поддържа висок стандарт на своите продукти и услуги.

Накрая идва и различието и разпознаваемостта – доколко добре позната е марката в своя сектор, разграничава ли се от конкурентите си и притежава ли индивиуалност и ценности, които я правят уникална за пазара.

Независимото проучване следва методика на подбор и оценяване на брандовете, която е универсална за всички страни, в които Superbrands се провежда. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, където партньор е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разглежда успоредно с мнението на потребителите.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

НДРУАН
# 0
09:06 | 3 June 2021
вчера си забравих на касата на лидл продукт - никой не се обади, разбрах когато се върнах - очевидно е че икономическата окупация е по- страшна от нашествието на марсианци
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg