Лидл стартира серия от дегустации на продукти собствена марка

2773
Лидл стартира серия от дегустации на продукти собствена марка

© Profit.bg/Lidl

86% от българите одобряват вкуса на продуктите от собствени марки на Лидл. Това сочат резултатите от най-големия вкусов текст на собствени марки, проведен от IPSOS в България.

От проучването, в което участват 4600 респондента от 6 областни града на страната, дали 19 900 оценки, става ясно, че 82% от потребителите потвърждават качеството на тези продукти, а 81% биха ги препоръчали на свои близки и познати.

По време на изследването, проведено от 18 февруари до 24 март тази година, са тествани 199 продукта от 24 собствени марки на Лидл в категориите Млечни, Месо и риба, Колбаси, Бира и Сладолед.

Потребителите, участвали в тестовете, са на възраст от 25 до 65 години. Те са жители на градовете Монтана, Велико Търново, Варна, София, Пловдив и Бургас.

3 900 респондента са се включили в тестовете на продуктите от категория Млечни. Те са опитали „на сляпо“ (продукти без етикети) 72 продукта от 9 собствени марки, а получените 7200 оценки показват 85% одобрение на вкуса.

Одобрението при останалите категории продукти е 81% за бирата, 92% за сладоледа и 84% за колбасите. При месото и рибата 88% от потребителите одобряват вкуса на грил серията, 89% на зимния асортимент, а 95% - на рибата.

“С този най-мащабен вкусов тест, който направихме, потвърдихме още веднъж факта, че голяма част от нашите клиенти идват при нас, защото има нещо, което много обичат и което купуват само от Lidl. Това са продуктите от собствените ни марки, които са в основата на нашия бизнес модел“, заяви главният изпълнителен директор на Лидл България Милена Драгийска.

„Те са гарант за качество и за характерното за Лидл оптимално съотношение качество-цена. Затова сме много щастливи, че резултатите от проучването недвусмислено потвърждават, че хората разпознават качеството на продуктите ни, харесват вкуса им и ни се доверяват“, коментира още Драгийска.

За да зарадва и потребителите, които не са успели да вземат участие във вкусовия тест, най-голямата верига магазини за хранителни стоки на Стария континент стартира серия от дегустации.

Те ще са на избрани продукти собствена марка на Лидл и стартират на 25 май в София. Ще се проведат във всички градове на страната, в които има магазини на веригата. Приключват през октомври.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...