86% от българите одобряват вкуса на продуктите от собствени марки на Лидл. Това сочат резултатите от най-големия вкусов текст на собствени марки, проведен от IPSOS в България.

От проучването, в което участват 4600 респондента от 6 областни града на страната, дали 19 900 оценки, става ясно, че 82% от потребителите потвърждават качеството на тези продукти, а 81% биха ги препоръчали на свои близки и познати.

По време на изследването, проведено от 18 февруари до 24 март тази година, са тествани 199 продукта от 24 собствени марки на Лидл в категориите Млечни, Месо и риба, Колбаси, Бира и Сладолед.

Потребителите, участвали в тестовете, са на възраст от 25 до 65 години. Те са жители на градовете Монтана, Велико Търново, Варна, София, Пловдив и Бургас.

3 900 респондента са се включили в тестовете на продуктите от категория Млечни. Те са опитали „на сляпо“ (продукти без етикети) 72 продукта от 9 собствени марки, а получените 7200 оценки показват 85% одобрение на вкуса.

Одобрението при останалите категории продукти е 81% за бирата, 92% за сладоледа и 84% за колбасите. При месото и рибата 88% от потребителите одобряват вкуса на грил серията, 89% на зимния асортимент, а 95% - на рибата.

“С този най-мащабен вкусов тест, който направихме, потвърдихме още веднъж факта, че голяма част от нашите клиенти идват при нас, защото има нещо, което много обичат и което купуват само от Lidl. Това са продуктите от собствените ни марки, които са в основата на нашия бизнес модел“, заяви главният изпълнителен директор на Лидл България Милена Драгийска.

„Те са гарант за качество и за характерното за Лидл оптимално съотношение качество-цена. Затова сме много щастливи, че резултатите от проучването недвусмислено потвърждават, че хората разпознават качеството на продуктите ни, харесват вкуса им и ни се доверяват“, коментира още Драгийска.

За да зарадва и потребителите, които не са успели да вземат участие във вкусовия тест, най-голямата верига магазини за хранителни стоки на Стария континент стартира серия от дегустации.

Те ще са на избрани продукти собствена марка на Лидл и стартират на 25 май в София. Ще се проведат във всички градове на страната, в които има магазини на веригата. Приключват през октомври.